söker småbarnsföräldrar i Borlänge eller i närheten
Hej!
Vi är ett par, 24 och 26 år, som har två småbarn, en pojke på 3 år och en dotter på 4 månader som skulle vilja träffa andra unga föräldrar med barn i liknande åldrar för lek och umgänge.
Hej!
Vi är ett par, 24 och 26 år, som har två småbarn, en pojke på 3 år och en dotter på 4 månader som skulle vilja träffa andra unga föräldrar med barn i liknande åldrar för lek och umgänge.
Det där låter jävligt skumt ska du veta, finns allmänna skolor för barn att leka och umgås, PS. Du ger mig homosexuella vibbar
Det där låter jävligt skumt ska du veta, finns allmänna skolor för barn att leka och umgås, PS. Du ger mig homosexuella vibbar
Hej!
Jag bor i borlänge, dock med lite äldre barn än dig. En son på 6år och en dotter på 5, samt en bebis i magen.
Men jag är öppen för att träffa nya människor. :)
Har en son på 4 år och väntar nästa i början på juni. Bor i Falun.
Ska tillägga att jag kanske inte räknas som ung då jag snart blir 31 men känner inga andra småbarnsföräldrar här omkring.