• alla har olika åsikter

söker småbarnsföräldrar i Borlänge eller i närheten

Hej!

Vi är ett par, 24 och 26 år, som har två småbarn, en pojke på 3 år och en dotter på 4 månader som skulle vilja träffa andra unga föräldrar med barn i liknande åldrar för lek och umgänge.

• Svar på tråden söker småbarnsföräldrar i Borlänge eller i närheten
  • Drmogge80

Det där låter jävligt skumt ska du veta, finns allmänna skolor för barn att leka och umgås, PS. Du ger mig homosexuella vibbar

• alla har olika åsikter
    Drmogge80 skrev 2015-01-02 03:39:44 följande:

Det där låter jävligt skumt ska du veta, finns allmänna skolor för barn att leka och umgås, PS. Du ger mig homosexuella vibbar

Ojdå, låter det så illa? Jag är väldigt dålig på att formulerar mig och är väldigt kortfattad i text. Syftet var i alla fall att lära känna andra i samma situation då vi inte känner så många barnfamiljer. :) i är vanliga svenssons som vill lära känna andra svenssons.
  • alla har olika åsikter

Ojdå, låter det så illa? Jag är väldigt dålig på att formulerar mig och är väldigt kortfattad i text. Syftet var i alla fall att lära känna andra i samma situation då vi inte känner så många barnfamiljer. :) i är vanliga svenssons som vill lära känna andra svenssons.
  • alla har olika åsikter

• Bums

Hej!

Jag bor i borlänge, dock med lite äldre barn än dig. En son på 6år och en dotter på 5, samt en bebis i magen.

Men jag är öppen för att träffa nya människor. :)

• Yonndax

Har en son på 4 år och väntar nästa i början på juni. Bor i Falun.

• Yonndax

Ska tillägga att jag kanske inte räknas som ung då jag snart blir 31 men känner inga andra småbarnsföräldrar här omkring.

Svar på tråden söker småbarnsföräldrar i Borlänge eller i närheten