• Anonym (anonym)

kolla på lebbporr med sambo

Hej allihopa! Har varit ilag med min tjej i snart 5 år och jag är lika attraherad av henne som närvi nyss träffades. Det senaste året har hon kollat på lite lebbdrama filmer, och bland annat följt orange is the new black. Och jag blir så otroligt upphetsad om vetskapen om att hon har legat i sängen och kollat på det. Okej okej man behöver inte vara bi eller lebb för att kolla på sånt det vet jag. Men signalerna jag har fått är som att hon kollar på det just för tjejsex. Men då jag säger att jag blir upphetsad av att hon kollar på sånt blir hon nästan arg på mig och säger att hon aldrig skulle tända på tjejer. Även om hon nu kanske inte gör det vill jag iallafall försöka klura ut om hon tänder på heta lesbiska draman. Jag har aldrig blivit så upphetsad någonsin och jag vill verkligen att hon tänder på tjejsex!!!:) Snälla kan jag få råd i hur jag går vidare med det här sakta men säkert. Berätta gärna om egna erfarenheter

• Svar på tråden kolla på lebbporr med sambo
  • Anonym (Kille 33 år)

Såg på porrfilm på ett hotell en gång med tjejen. Då var det en scen ned två tjejer och hon har tidigare sagt att det inte är något för henne. Efter ett tag skulle vi ha sex och våtare fitta än den gången har jag inte upplevt. Jag ger min högra arm på att hon tände till på tjejsexet men vägrar erkänna! :)

• Anonym (anonym)

Var ni berusade? Då brukar ju sanningen komma fram. Hur betedde hon sig under tiden ni såg det?:)

• Anonym (hehe)

Jag äcklas egentligen av lebbsex, men av nån anledning så tittar jag på sån porr ändå :o Förstår inte varför. Min man tycker det är väldigt intressant dock, haha.

• Anonym (Erik)
    Anonym (anonym) skrev 2015-01-02 23:50:23 följande:

Hej allihopa! Har varit ilag med min tjej i snart 5 år och jag är lika attraherad av henne som närvi nyss träffades. Det senaste året har hon kollat på lite lebbdrama filmer, och bland annat följt orange is the new black. Och jag blir så otroligt upphetsad om vetskapen om att hon har legat i sängen och kollat på det. Okej okej man behöver inte vara bi eller lebb för att kolla på sånt det vet jag. Men signalerna jag har fått är som att hon kollar på det just för tjejsex. Men då jag säger att jag blir upphetsad av att hon kollar på sånt blir hon nästan arg på mig och säger att hon aldrig skulle tända på tjejer. Även om hon nu kanske inte gör det vill jag iallafall försöka klura ut om hon tänder på heta lesbiska draman. Jag har aldrig blivit så upphetsad någonsin och jag vill verkligen att hon tänder på tjejsex!!!:) Snälla kan jag få råd i hur jag går vidare med det här sakta men säkert. Berätta gärna om egna erfarenheter

Jag tror kvinnor över lag gillar sån porr, ska jag ha min fru riktigt våt så blir det lebbporr.
  • Anonym (Kille 33 år)
    Anonym (anonym) skrev 2015-01-03 00:36:19 följande:

Var ni berusade? Då brukar ju sanningen komma fram. Hur betedde hon sig under tiden ni såg det?:)

Bara salongs.

Nja, vi låg på varsin sida av sängen och tittade på tv och insåg att det var porr eller typ inget att se och då tyckte vi att det var lite roligt med porr. Sen så visade det att första scenen var lesbisk sa hon typ finns inget annat men då jag frågade om hon ville se tv-shop istället så sa hon nej. Hon tittade ungefär som mig, pillade inget på sig själv. Men det rann till på henne i allafall. Vet inte vad hon tänkte på. :)
  • Anonym (anonym)

Okej! Jag vette sjutton hur jag ska göra. Har försökt kolla med hon men hon säger barq att hob blir äcklad. Men jag vet att hon gillar det. Hur ska jag få ur hon ur den garderoben mån tro....

• Anonym (anonym)

Ingen som kan hjälpa mig med förslag? Kanske någon bra film som man "råkar" slå på nån kväll? Room in rome har jag testat slagit på men jag tror inte hon gillade den:p

• Anonym (Jösses)

Men gud släpp det, om hon själv säger att hon inte tänder på det får du ju nöja dig med det svaret!! OITNB är en SERIE. Det förekommer homosexuella sexscener, men det är liksom inte det enda serien har att ge/enda anledningen till att någon gillar den. Vad är det för "signaler" du tycker att hon gett, förutom att DU jävligt gärna vill att det ska vara så?

• Anonym (Snyggt)

Black swan säger jag, det är en scen där som tom jag går igång på.

Det skulle vara lite roligt om du pushar detta och hon kommer på att hon gillar tjejer bättre än dig. Nä, det hade förresten varit riktigt roligt :)

• Anonym (anonym)

Den filmen verkar bra:)

Svar på tråden kolla på lebbporr med sambo