Hon verkar ha ignorerat mitt meddelande
Godmorgon, godmorgon!
Det är såhär att jag och en dam skickade brev till varandra hit och dit.
Jag skickade en meddelande som kan klassas som flört och nästan uppenbart att jag vill ses.
Exempelvis skrev man: ''Jag kan alltid komma till dig om du skulle råka känna dig ensam''.
Hon och jag har skickat fina meddelande, och det kändes redan frn början att hon egentligen vill ses. Halvnakna bilder har setts och skickats både från min och hennes sida.
Det är väl ändå uppenbart att hon vill mysa med mig en kväll likväl som jag vill mysa med henne. Ena är nog inte kåtare än den andra, så att säga.
Men när jag väl skickat den där meddelande, verkar det som om att hon väljer att inte svara . .Jag är säker på att hon har sett meddelandet - Vill inte gå in på hur jag vet det.
Det har gått två dagar. Och hon var snabb på att svara. Tog kanske bara någon minut, eller tjugo minuter på att hon svarar.
Men nu har det faktiskt gått två dagar. Kanske lite. Men jag är lite otålig. Ena sidan säger mig att jag skall skicka en liknade meddelande igen. Medan den andra sidan av mig säger att jag bör avvakta eller till och med glömma henne. Om hon ignorerar mig, så glömmer jag henne helt enkelt.
Jag vet inte vad ja skall göra. Skriver jag till henne nu, så skulle jag väl ändå ses som en kräsen typ, gör jag inte det?
Jag vet inte ens vad jag söker för hjälp just nu - Kanske människor som har kvar förståndet? Jag själv mår lite halvt dåligt på grund av att man känt sig övergiven, liksom ignorerad. Vilket gör att man kanske inte riktigt kan tänka klart....
Tack för vänliga svar!