• Anonym (Känner sig - Övergiven)

Hon verkar ha ignorerat mitt meddelande

Godmorgon, godmorgon!

Det är såhär att jag och en dam skickade brev till varandra hit och dit.

Jag skickade en meddelande som kan klassas som flört och nästan uppenbart att jag vill ses.

Exempelvis skrev man: ''Jag kan alltid komma till dig om du skulle råka känna dig ensam''.

Hon och jag har skickat fina meddelande, och det kändes redan frn början att hon egentligen vill ses. Halvnakna bilder har setts och skickats både från min och hennes sida.

Det är väl ändå uppenbart att hon vill mysa med mig en kväll likväl som jag vill mysa med henne. Ena är nog inte kåtare än den andra, så att säga.

Men när jag väl skickat den där meddelande, verkar det som om att hon väljer att inte svara . .Jag är säker på att hon har sett meddelandet - Vill inte gå in på hur jag vet det.

Det har gått två dagar. Och hon var snabb på att svara. Tog kanske bara någon minut, eller tjugo minuter på att hon svarar.

Men nu har det faktiskt gått två dagar. Kanske lite. Men jag är lite otålig. Ena sidan säger mig att jag skall skicka en liknade meddelande igen. Medan den andra sidan av mig säger att jag bör avvakta eller till och med glömma henne. Om hon ignorerar mig, så glömmer jag henne helt enkelt.
    Jag vet inte vad ja skall göra. Skriver jag till henne nu, så skulle jag väl ändå ses som en kräsen typ, gör jag inte det?

Jag vet inte ens vad jag söker för hjälp just nu - Kanske människor som har kvar förståndet? Jag själv mår lite halvt dåligt på grund av att man känt sig övergiven, liksom ignorerad. Vilket gör att man kanske inte riktigt kan tänka klart....

Tack för vänliga svar!

• Svar på tråden Hon verkar ha ignorerat mitt meddelande
  • Långbenopluto

Hon kanske ligger sjuk eller är upptagen på annat sätt?

Skicka ett meddelande med ett litet hallå, vart tog du vägen?

Svarar hon inte på det heller så ska du ge upp.

Tines skrev 2015-01-07 10:48:22 följande:

Hon kanske ligger sjuk eller är upptagen på annat sätt?

Skicka ett meddelande med ett litet hallå, vart tog du vägen?

Svarar hon inte på det heller så ska du ge upp.

Jag undrar ju för sjutton varför det bröts med våran kontakt helt plötsligt. Fattar ingenting . .

Men yes! Jag skall allt skicka ett trevligt meddelande efter kanske några dagar till. Svarar hon inte, ger jag helt enkelt upp..

*Suck*
  • Anonym (Dejtat)

Detta var det värsta jag visste när jag själv dejtade tidigare, helt plötsligt så slutade man få svar utan en aning om vad som hade hänt.

• Anonym (hmm)

Det är inte alls säkert att hon VILL mysa en kväll, bara för att meddelandena tycks peka åt det hållet. Min spontana tanke när du skriver att hon slutade svara då du erbjöd dig att komma till henne, var att hon fick lite kalla fötter. Ville hon verkligen att du skulle komma, hade hon svarat.

Detta betyder ju inte att allt är slut. Om ett par dagar kanske hon är beredd att ta upp tråden igen, på det sätt som passade henne tidigare. Dvs erbjud dig inte att komma till henne utan håll det på en flirtigare nivå, och kom ihåg att flirt inte på något sätt är förpliktigande. Om du vill träffa henne, framställ det hellre som en fråga, eller föreslå att ni träffas på något annat ställe än hemma hos henne. Är hon en klok flicka bjuder hon inte hem en person som hon aldrig har träffat, som hon vet förväntar sig sex.

• Anonym (irl?)

Beror ju också på om ni nånsin har träffats IRL eller om det bara är på brevnivå?

Anonym (irl?) skrev 2015-01-07 12:46:02 följande:

Beror ju också på om ni nånsin har träffats IRL eller om det bara är på brevnivå?

Bara brevnivå.
    Det jag fick känsla av - Var att hon likväl ville ses precis som jag ville träffa henne.

Med tanken på all bilder som skickades. Samt kommentarer man fick av bilderna.

OBS: Hon skickade bilder på sig samt jag skickade bilder på mig.

Var ett par stycken. Jag tolkade det som om hon var sugen på att träffas. .

Dessutom har hon skrivit ett ar gånger, liksom ''klagat'' att hon är SÅÅÅ ensam.

Skriver lite då och då - ''Här sitter man och kollar film på sköna kvällen helt ensam igen''

Kunde även skrivas såhär från henne - ''Här ligger man i sin sängen totalt uttråkad under natten helt själv''.

Jag tolkar det som om att hon vill att jag skall ta steget till att skriva att vi bör träffas.

Vem skulle inte gjort det?

Nåväl, det har gått två dagar. Ovanligt ifrån bådas sidor, men två dagar är inte mycket. Får väl se antar jag. Jag ger det ett par dagar till. Därefter går jag rak p sak.

TACK FÖR HÄRLIGT SVAR!!
  • Anonym (irl?)

Hon kanske är en labil person, eller en som är allmänt fram o tillbaka eller så kanske det bara är ett spel o att hon egentligen inte vill nånting. Bara gillar att småflirta o byta bilder för bekräftelsens skull? Svårt o säga.

Och som (Hmm) skrev, är hon vettig i huvet bjuder hon inte in en okänd man till sitt hem det första hon gör. Är man lite seriös ser man till att ses på neutral mark första gången.

Anonym (irl?) skrev 2015-01-07 13:19:44 följande:

Hon kanske är en labil person, eller en som är allmänt fram o tillbaka eller så kanske det bara är ett spel o att hon egentligen inte vill nånting. Bara gillar att småflirta o byta bilder för bekräftelsens skull? Svårt o säga.

Och som (Hmm) skrev, är hon vettig i huvet bjuder hon inte in en okänd man till sitt hem det första hon gör. Är man lite seriös ser man till att ses på neutral mark första gången.

I för sig, när jag väl tänker efter. Så är det ju absolut så att man inte bjuder in totalt främlingar hur som helst.

Tror inte jag heller skulle känna mig särskilt bekväm med en totalt främmande person som inväntas på at kliva in i min lägenhet. När man bara ''sett'' varandra via nätet.

Hmm! Visste att jag skulle bli lite klokare av att skapa denna tråd. Man tänker helt enkelt inte klart när man känner sig lite nere! Wow! Tack!

• Anonym (hmm)
    Anonym (Känner sig - Övergiven) skrev 2015-01-07 13:46:23 följande:

I för sig, när jag väl tänker efter. Så är det ju absolut så att man inte bjuder in totalt främlingar hur som helst.

Tror inte jag heller skulle känna mig särskilt bekväm med en totalt främmande person som inväntas på at kliva in i min lägenhet. När man bara ''sett'' varandra via nätet.

Hmm! Visste att jag skulle bli lite klokare av att skapa denna tråd. Man tänker helt enkelt inte klart när man känner sig lite nere! Wow! Tack!

Det kan ju också vara så, att medan du på riktigt längtar efter att träffa någon irl, så kanske tjejen du har skrivit till faktiskt bara går igång på själva meddelandena, att fantasin räcker för henne och att hon är mer tillfreds med sin ensamhet än hon ger sken av. För allt du vet, kanske hon inte ens verkligen är ensam??

Med det sagt tycker jag inte att du ska ge upp redan. Om hon verkligen intresserar dig, så försök att återuppta kontakten. Ha bara inte för höga förväntningar.
  • Anonym (irl?)
    Anonym (Känner sig - Övergiven) skrev 2015-01-07 13:46:23 följande:

Nej eller hur, du har ju inte bjudit hem henne till dig heller av nån anledning. Så det verkar ju ömsesidigt. Men föreslå gärna att ses ute nån dag, bjuda ut henne?

Bra att du känner dig klokare:)
Svar på tråden Hon verkar ha ignorerat mitt meddelande