• Lortdocka

Barn med ptos

Hej, vi är två föräldrar till barn med ptos som nu har startat en facebookgrupp som heter "Barn med ptos". Tanken med gruppen är att vi föräldrar kan diskutera, utbyta erfarenheter, ställa frågor och skapa kontakter med andra familjer med ptos.

Det finns oerhört lite information om barn med ptos, och inget svenskt stödforum eller grupp vad vi har kunnat hitta, och vi känner inte till några andra familjer med ptos, så därför skapade vi en facebookgrupp.

Familjeliv är en av de första sidor som kommer upp när man gör en sökning på Google, så därför tänkte jag att jag delar informationen om vår nya grupp här också. Om det inte är tillåtet hoppas jag att någon av administratörerna säger till, men jag hoppas ändå att det är okej med "reklam" för en så kallad stödgrupp här :)

Hälsningar Jessica, en av skaparna av gruppen "Barn med ptos".

• Svar på tråden Barn med ptos
  • Majsan86

Jag kan inte hitta nån av era grupper. Skulle gärna va med då min son har ptos.

• Lortdocka

Jag förstår inte varför gruppen inte syns!! :( Jag har provat alla sorters inställningar för gruppen... :(

Men gruppen "familjer med ptos och marcus gunn" verkar vara synlig i alla fall, så den kan ni ju gå med i istället :)

Svar på tråden Barn med ptos