• Nordin126

    Till er som visar fittan på stan

    Har en fråga till er som drar upp era tights så pass mycket att man kan se eran fitta på säkert 20 meters håll så den beryktade kameltån dyker upp. Vill ni att man ska se läpparna mumla synligt mitt i stan. Det är vidrigt störande. Så träningstights också haha och ni som har dessa byxor tränar garanterat inte, iaf inte 70% av er. Så sluta visa fittan för alla ni går förbi


    Fittvisning
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-01-11 02:49
    Och ni som har gummistövlar på sommaren kan sluta med det också för det ser patetiskt ut.
  • Svar på tråden Till er som visar fittan på stan
  • Sarakechi

    Var går man så dessa fenomen uppenbarar sig? Har aldrig sett detta, glor iofs inte på folks kön som en annan infantil heller..

  • Scoops

    ( stilgurun i detta fallet är mannen med profilbilden tydligt taget i badrummet hemma.)

  • Sensitiveguy
    Mandel skrev 2015-01-11 09:12:40 följande:

    Angående träningskläder på folk som inte tränar...

    Skulle äta på o'Learys (Stockholm) en fredagskväll och vid bordet bredvid är det en tjej i träningskläder som slår sig ned samt en man i vanliga kläder. Tjejen har alltså 3/4 svarta träningsbyxor och ceriset träningslinne och träningsskor. Syns klart och tydligt att det är träningskläder.

    Hmm... Hon åt mat och då är frågan: har hon tränat eller ska hon träna?

    Ska man träna brukar man väl inte äta precis innan och har hon tränat så går man väl inte svettig och sätter sig och äter på en restaurang...

    Jag hade i och för sig aldrig gått i träningskläder på en restaurang oavsett om jag har eller ska träna eller om jag har dem för skoj skull. Man byter väl i så fall om på gymmet?


    Vad har det med kameltår att göra?
  • sassandra

    Jag går ofta i träningskläder men drar inte upp mina tights så mycket och gummistövlar kan jag ha på sommaren om det inte är väldigt torrt men är enbart på väg till och från stallet me aldrig om jag ska någon annan stans efter eller innan, då byter jag om. Kan vara lerigt i hagarna på sina ställen även på sommaren. Spolar dock alltid av stövlarna efter då jag ska åka där ifrån. Så de inte ska vara allt för leriga. Man kan ha det för att man ska gå någonstans där det är blött och lerigt men annars så ser det fjantigt ut. Jag har dock alltid tights eller ridbyxor till så tror att de flesta förstår vad jag ska göra.

  • The past is now

    Men sluta stirra kvinnor mellan benen då! Vad äcklig du är TS.

    DOCK håller jag med dig om alla som går runt i träningskläder, fattar inte poängen och minst hälften av dem tränar aldrig! Och dessa hunterstövlar till sommarklänningen: BAH! Sluta för helvete. Det är 20 grader varmt! Det ser bra löjligt ut.

  • Mandel
    Sensitiveguy skrev 2015-01-12 02:21:36 följande:
    Vad har det med kameltår att göra?
    Inget alls utan fenomenet om folk i träningskläder som förmodligen inte tränar.
    Ts gissar att 70% av de i träningstaights inte tränar.
    Där av mitt inlägg.
    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Sensitiveguy
    Mandel skrev 2015-01-12 19:15:39 följande:

    Inget alls utan fenomenet om folk i träningskläder som förmodligen inte tränar.

    Ts gissar att 70% av de i träningstaights inte tränar.

    Där av mitt inlägg.


    Ok, off topic men okej då.
  • jenny99

    Min kompis och jag hade inte träffats på flera år och bestämde träff i stan,vi skulle ut och äta och sen dansa.Både ca 28 år.Fantastisk sommarkväll och hon kom i gummistövlar och kort kjol mm.Jag blev förvånad men förstod att detta var "inne grejen" då.

  • Ärligt86

    Shit alltså håller med 100% hemskt att se ett underliv kommandes mot en och skäms man inte? DEN SYNS! Jag som kvinna skulle aldrig visa mig så..

    och ja... träningskläder ÖVERALLT HELA TIDEN... detta existerar inte utomlands, speciellt inte på restaurang och café...gympaskor till kjol/klänning? NEEEEJ..... 

    Och jo folk sätter sig även i svettiga kläder och äter... ett stort gäng tex som jag såg på ett café dom var typ 8 pers och hade löparkläder på sig och dom luktade så jävla illa, dom åt frukostbuffe och jag höll på att spy

    och en annan satt och åt med löparbyxor på sig och SPORT BH ... vidrigt...

  • Pussan
    Ärligt86 skrev 2022-07-17 13:53:14 följande:

    Shit alltså håller med 100% hemskt att se ett underliv kommandes mot en och skäms man inte? DEN SYNS! Jag som kvinna skulle aldrig visa mig så..

    och ja... träningskläder ÖVERALLT HELA TIDEN... detta existerar inte utomlands, speciellt inte på restaurang och café...gympaskor till kjol/klänning? NEEEEJ..... 

    Och jo folk sätter sig även i svettiga kläder och äter... ett stort gäng tex som jag såg på ett café dom var typ 8 pers och hade löparkläder på sig och dom luktade så jävla illa, dom åt frukostbuffe och jag höll på att spy

    och en annan satt och åt med löparbyxor på sig och SPORT BH ... vidrigt...


    Håller helt med, träningskläder, gympaskor är så totalt stillöst att visa sig i om man inte verkligen är ute och springer. Och som du skriver, det händer inte någon annanstans än här!
Svar på tråden Till er som visar fittan på stan