• Elina

All Inclusive, vilket hotell ska jag välja?

Kan nån ge lite tips på vilket hotell jag ska boka till sommaren?

Vi en familj med 3 barn på 3, 9, 11 år.

Vi vill gärna av det är ett bra all inclusive och gärna lite underhållning på kvällarna samt tävlingar och aktiviteter på dagen.

Turkiet ev Grekland.

Nån som vet något bra hotell?

• Svar på tråden All Inclusive, vilket hotell ska jag välja?
  • Erizajo

Bolaget nazar har många bra, vi var till eftalia village, det var super för barnen med sju vatten rutschkanor och spelhall :)

• Elina

Jag har kollat på Pascha bay men tycker det ser lite tråkigt ut när dom saknar rutschkanor. Har dom bra underhållning för barnen?

Glömde säga att jag har presentkort på fritidsresor vilket gör det lite mer begränsat.

• Frontline
    Elina skrev 2015-01-11 13:59:48 följande:
    Jag har kollat på Pascha bay men tycker det ser lite tråkigt ut när dom saknar rutschkanor. Har dom bra underhållning för barnen?

Glömde säga att jag har presentkort på fritidsresor vilket gör det lite mer begränsat.
    Då kanske detta På Korfu i Grekland är något att kolla på dom har 38 rutschkanor Skrattande
    Finns det inget där för barnen att göra så är det illa hehe

www.fritidsresor.se/resa/grekland/korfu/agios-ioannis/aqualand-resort/pc-000003808/

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Emeralda
    Elina skrev 2015-01-11 13:59:48 följande:

Jag har varit på Pascha Bay och det fanns en hel del aktiviteter för barn. Men har man barn som är lite fega att lämna föräldrarna så kanske det blir tråkigt ändå. Har man barn som inte har några problem med att ansluta sig till andra barn finns det massor av roliga ledarledda aktiviteter varje dag. I övrigt så var det ett mycket fräscht hotell med trevlig personal, bra mat och bra underhållning. Poolerna var bra. Stranden var inte långgrund fast den var väldigt fin. Vi var nöjda med vår semester där.
  • FruNyfiken

Vi reste med Fritidsresor till Samos, Grekland, i somras. Vi bodde på Doryssa Seaside Hotel. De har inga vattenrutschkanor, men mycket underhållning för både barn och vuxna. Det var ett mycket trevligt hotell som jag verkligen kan rekommendera!

Svar på tråden All Inclusive, vilket hotell ska jag välja?