• sekretess skyddad

soss röjde mig trots sekretess

Lång historia. .I ett år har en man trakasserat sms hotat stalkat mig han gör oxå falska anm soss, länstyrelsen mm om att jag missköter dottern o mina djur. I somras fick han kontaktförbud men bryter detta ..Nu före jul gör jag en oro anmälan om hans 2 barn till soss. Då han kör med de i bilen då han här o stalkat oss/mig.de sitter i bilen utan bälte o han kör som en galning. Han är hotfull använder fyla ord o en fara för allmänhet. Mm mm. I alla fall så skriver jag klart o tydligt i min anmälan HÅLL MITT NAMN UTANFÖR DETTA MEN JAG ANMÄLER MED MITT NAMN FÖR ATT ANMÄLER SKA BLI MER TROVÄRDIG.BERÄTTAR ATT HAN HAR KONTAKTFÖRBUD O VARFÖR. Tros detta får nu mamman (som är min bästa vän o hon beslutade för 1 år sen att lämna han o jag åkte o hämta henne den kvällen) hon får ett brev från soså att oro kommit in o Mitt namn är där, samma brev får pappan står det????!!!! Har polisanmält detta o även JO. Vad mer kan /bör jag göra. Han kommer hämnas detta..De vet jag. Jag vill oxå kräva skadestånd för sveda värk o mer lidande..MVH en som gått i väggen o mår piss.

• Svar på tråden soss röjde mig trots sekretess
  • Drottningen70

Man kan såklart inte uppge sitt nanm och sedan säga att man vill vara anonym. Sitter du och driver med oss? Socialtjänsten har inte gjort fel. Om de däremot undanhållit ditt namn som anmälare så hade de begått tjänstefel.

En anonym anmälan kräver att man är just anonym, ej uppger sitt namn.

• Långbenopluto
    Drottningen70 skrev 2015-01-12 07:19:40 följande:

Man kan såklart inte uppge sitt nanm och sedan säga att man vill vara anonym. Sitter du och driver med oss? Socialtjänsten har inte gjort fel. Om de däremot undanhållit ditt namn som anmälare så hade de begått tjänstefel.

En anonym anmälan kräver att man är just anonym, ej uppger sitt namn.

Exakt. TS, du får skylla dig själv.
Svar på tråden soss röjde mig trots sekretess