• vicecity

Ensamstående pappa söker ensamstående mammor att prata med

Hej=)

Är en 28årig pappa ifrån skåne som är separerad sedan 1 år tillbaka,Hade varit roligt att prata med någon ensamstående mamma som är i samma situation,Då dem flesta av mina kompisar är antingen singlar utan barn eller par som är upptagna i sin relation,Söker någon att kunna bolla frågor med och bara prata med om vardagen och allting kring vardagen=)..

Skriv gärna en rad om ni vill prata lite

• Svar på tråden Ensamstående pappa söker ensamstående mammor att prata med
  • lindahmalm

Hejsan! Jag vill gärna prata lite. Är ensamstående mamma sedan augusti 2003. Hör gärna av dej! Kram

• ensammor36

Hej,

Jag vet inte faktisk vad vill man ha mer en barn! 
    Jag och min ex blev gifta i Julli 2014 och blev skilda i februari 2015,han är otrogen och vill inte förbättra sig efter att fick säja att jag är gravid i december,han är bara lika hela tiden,sen fick jag bara gå sjelv och signerade skillssmässa i Stavanger,Norge.
    Jag känner mig så ensam och så dum,att jag fick tro på kärlek som inte finns idag,det är så svårt när man känner sig isolerad,inga vänner och ingen och dela ideer med, men tanken med att snart ska jag bli mamma gör mig rädd och samtidigt glad,jag hade så lyst och vara med någon som är snäll och empatisk och som är seriös och positiv då skulle jag bli så grald,,
    ,Du kommer absolut med att hitta någon närmare som har lika situasjon som dig och som kan bära allting med dig..
    Du är ung och har mycket tid i framtiden,tänk postiv,ditt barn kommer och bli din bösta vänn.
    lycka till min vän
    Hälsningar
    Z.

• Palmhjärtat
    vicecity skrev 2015-01-12 11:04:32 följande:

Hej=)

Är en 28årig pappa ifrån skåne som är separerad sedan 1 år tillbaka,Hade varit roligt att prata med någon ensamstående mamma som är i samma situation,Då dem flesta av mina kompisar är antingen singlar utan barn eller par som är upptagna i sin relation,Söker någon att kunna bolla frågor med och bara prata med om vardagen och allting kring vardagen=)..

Skriv gärna en rad om ni vill prata lite

Hej! Jag vet inte om du är aktiv här längre men var i Skåne bor du? Hur gammalt är ditt barn?
Svar på tråden Ensamstående pappa söker ensamstående mammor att prata med