• youarefools

SLUTA URSÄKTA DIG SJÄLV!

http://godhelpjamaica.blogspot.se/2015/01/sluta-ursakta-dig-sjalv.html

Människor beklagar sig över det mesta. De bortförklarar sina egna beteenden och skyller på diverse saker. Det kan vara allt, tex mediciner(droger), viss mat, cigaretter eller alkohol. På något sätt tror de att en produkt kan styra deras egna beteende. Läkare konstaterar att det finns personer som har en sjukdom som heter beroende. BULLSHIT. Människor försöker endast förklara det de inte kan förstå med påhittade ursäkter. Val andra gör förstår de sig inte på. Om du är sömnig behöver du sova. Om du sitter stilla och inte gör någonting blir du trött. Det finns hur mycket osann och onödig information som helst. Böcker ni tvingar era barn att läsa.

Hela samhället beter sig såhär dumt. De skyller alltid på allt annat, även vid de tillfällen då andra absolut inte har något med problemet att göra. Såklart att någon annan kan hålla dig vaken om den väsnas och att du blir tjock om du äter fel mat. Men saker som dina gener har ingenting att göra med dina val. Omgivningen uppfostrar dig alltid, även om de inte alltid är medvetna om det. Det du får uppleva i din ungdom, ser du som normalt. Men givetvis vill vi alla komma bort ifrån oönskade situationer. Jag har själv brukat diverse narkotika regelbundet, mellan 16 och 19 års ålder. Alkohol  har jag väl använt mig av mellan 13 och 21. Inte på grund av att drogerna på något sätt tvingade mig att ta dem, utan helt enkelt för att jag inte orkade leva runt problem. Så länge som din omgivning är bra så kommer du inte känna behov av att ta en drog. Visst du kanske testar för du är nyfiken, men du kommer inte att fortsätta när du inser att det inte är fördelaktigt för dig. Jag prövade Ecstasy som påstods vara skönt då jag blev erbjuden, på grund av att jag insett att man inte alls blev en annorlunda människa då man rökte Hasch. Samhället hade ju under hela min uppväxt påstått att Marijuana var knark, Hasch och Marijuana är definitivt inte samma sak. Människan har utvunnit Hasch ur Marijuanan, det är skit med biverkningar. Men Gud har skapat Marijuanan, perfektion.

Nu är jag snart trettio, och skulle aldrig dricka alkohol eller ta droger (eller använda mig av det som ni kallar medicin). Allt som är naturligt har jag inga invändningar mot att bruka. Vallmoblommor kan lindra smärtan, om du på något sätt blivit skadad. Marijuanablommor skulle jag använda mig av om jag hade problem med att sova, äta eller någonting annat. Men jag är inte sjuk på något sätt  så varför skulle jag behöva använda mig av någon medicin?  Jag äter vegetariskt, samt ekologiska ägg och komjölk. Varför skulle jag inte göra det? Det är helt rätt att människor tar hand om djur och nyttjar det som finns i verkligheten. Men fel att skada eller döda någon. Den dag korvar börjar växa på träd kommer jag givetvis äta dem.

Min historia skulle kunna hjälpa andra för den är den brutala sanningen. När jag var liten kom de som varit narkomaner till skolan och berättade om hur deras liv hade sett ut. Det är ju så det sett ut så såklart man ska lyssna på det. Men de får inte berätta hela sanningen så länge som människor följer lagar och inte sitt vett. Jag har pratat med många narkomaner och de alla vet att Marijuana inte är en drog, som skadar dig. Men de alla ångrar givetvis att de började använda sig av droger, något som alltid satts ihop av människor. Droger har alltid bieffekter och nackdelar. Men i lagboken är weed och opium narkotikaklassat, samtidigt som det är lagligt med droger som ofta är derivat på derivat, ifrån växterna. Men tyvärr finns det nu även helt syntetiska droger skapade av människor. Såklart att man dör eller skadar sig om man använder sig av saker som inte ens existerar naturligt! Heroin är det läkare som producerat ifrån vallmoblommor. Metadon är en helt syntetisk drog framställd utav läkare och forskare. Ni hjälper inte varandra, utan dödar!

Folk har ingen aning om vad de håller på med. Människors handlande bestäms av möjligheten att tjäna pengar. De flesta individer producerar, och förorenar jorden hela dagarna eller genomför andra meningslösa sysslor. Naturen som Gud skapat har allt människan behöver för ett lyckligt liv. 
     Det är inte normalt att må dåligt, vara ledsen eller vara sjuk. Men vad förväntar ni er då ni lever helt onaturligt? Konstigt att folk blir sjuka då ni tvingar hundratals vistas och blanda "bakterier"på samma ställe? Är det inte ganska självklart att folk blir sjuka då de inte får röra på kroppen eller få i sig bra näring genom att äta riktig mat? Snabbmat är skit inte mat. Ni tar så kallade genvägar till allt utan att förstå att det får konsekvenser ni inte har räknat med. Bilar är dagens slavar, som endast förstör allas liv. Det finns ingen tid. Människan är de som har producerat och använder sig utav klockor. Det är inte smart att inte låta människor som är trötta sova eller att tvinga folk att vistas på platser de inte vill vara. Om du är sjuk, trött eller har feber, är det tydliga signaler på att din kropp behöver vila. Vi alla vet egentligen när vi behöver äta och sova, ifall om vi lever som vi föddes till att göra. Men ni stressar varandra och får magsår. Att vända sig ifrån naturen och väga, måtta och titta på en klocka, är inte vist. Ointelligenta människor finns det tyvärr gott om. Ni drar ner och härmar varandra. Vissa förstår inte ens innebörden av orden de läser, utan har en färdig historia inpräntad i deras hjärnor. Språken de flesta använder sig av är väldigt begränsade för övrigt. Nyligen då jag skrev om hur jag en gång ätit hasch och avrådde alla från att göra det. Får jag höra att jag ska söka hjälp. Människor lever inte i verkligheten utan endast i sin lilla trygga bubbla.  De beklagar sig över det mesta, utan att ens förstå vad som är värt att sträva efter. Vissa är ateister och säger att det är dumt att tro på något de inte sett. Men ändå tror de på diverse påståenden gjorda av forskare,läkare,lagboken, ja hela det resterande samhället. Det kan vara en enskild individ som påverkar dem med sin åsikt, men ändå tror de inte på något som miljoner andra insett. Nog pratat om de som inte tänker logiskt.

Du som människa ska sträva efter att behålla allt liv och få din omgivning att må bra. Lev ditt liv och odla växter, se till så att hela din omgivning överlever. Djuren ska du ta hand om! Sluta att sprida gifter runt om dig och förstöra för någon annan.
  • Svar på tråden SLUTA URSÄKTA DIG SJÄLV!
  • youarefools
    Trudelytten skrev 2015-02-06 00:18:56 följande:
     GUD har skapat människan. Vad gick fel?
    Ja, det har han... Enligt bibeln var det ju för att redan de första människorna valde att inte respektera det han sagt, då de valde att gå "sina egna vägar" .Dvs valde att bli lurade av djävulen. Jag tror inte att den händelsen gör så att människor i dagsläget får lida, däremot får de flesta folket lida för att de låter sig luras av djävulen varje dag. De tror att man bör vara självisk här i livet och lever för att "utveckla" sig själv och förstör världen och livet för sig själva och alla andra. Onaturliga saker har blivit en norm.

De lyssnar på de flesta andra utom Gud. Märk väl att de bara lyssnar på dem som följer "samhällets normer".
  • Anonym (Knarkare)

Så om du får en hjärntumör lägger du bara lite knark på huvet? För du vill ju inte ha mediciner.

Det är ju toppen.

• Nerfherder

Naw vad synd det ärom TS. Undrar om hon fortfarande får pengar av gud? Tidigare dkrev hon att hon fick det, eftersom det stod det på kontoutdraget...

• youarefools
    Carnitas skrev 2015-02-06 02:24:13 följande:
    Marijuana och hasch är samma sak, dock är alltid hasch starkare än vad man började med.
    Hur kan du tro att det är samma sak? Det är ju som att tro att vatten och vodka är samma sak :S. Vatten tillgodoser många behov hos människan, men saker som människan satt ihop, har bieffekter. Jag lever 100% naturligt, men jag lever ju i ett trähus människan byggt, som drivs av 100% förnyelsebar energi.... Kallt annars :P...
  • youarefools
    Anonym (Knarkare) skrev 2015-02-06 07:56:05 följande:

Så om du får en hjärntumör lägger du bara lite knark på huvet? För du vill ju inte ha mediciner.

Det är ju toppen.

Jag brukar inte onaturlig skit som knark..
  • Anonym (Psykoooooo)
    youarefools skrev 2015-02-06 07:59:19 följande:
    Hur kan du tro att det är samma sak? Det är ju som att tro att vatten och vodka är samma sak :S. Vatten tillgodoser många behov hos människan, men saker som människan satt ihop, har bieffekter. Jag lever 100% naturligt, men jag lever ju i ett trähus människan byggt, som drivs av 100% förnyelsebar energi.... Kallt annars :P...
    Så klart du gör.
  • youarefools
    Nerfherder skrev 2015-02-06 07:59:18 följande:

Naw vad synd det ärom TS. Undrar om hon fortfarande får pengar av gud? Tidigare dkrev hon att hon fick det, eftersom det stod det på kontoutdraget...

Det är definitivt inte synd om mig. Däremot är det synd om de som inte förstår bättre än att tro på lögner. Gud är den enda som ser till att jag lever i dagsläget ja. Jag har aldrig sagt att det står Gud på kontoutdraget. Dessutom tycker jag att du borde sluta skriva i mina trådar, för du tror att du har rätten att "prata över mitt huvud". Gå och gör något konstruktivt istället för att klaga på andra.

Du förstår uppenbarligen inte det som sägs.
  • Nerfherder

Det är snarare så att du inte förstår vad jag skriver till dig, eftersom jag skriver "över ditt huvud". Och det är klart du vill att jag ska sluta skriva i dina trådar, du tycker jag är jobbig, eftersom jag har följt dig länge här så kommer jag även ihåg det mesta av det du sagt tidigare...

• Carnitas
    youarefools skrev 2015-02-06 07:59:19 följande:

Vet inte vad du inbillar dig som är skillnaden.
    Kom på ett nytt argument, då ditt argument var uruselt.

Och din dator då, är den gjord av trä också?
    Älskar såna som dig, som inbillar sig massa saker.
    För sen bara avslöja sig som en hycklare.

• Carnitas
    Anonym (Knarkare) skrev 2015-02-06 07:56:05 följande:

Det är ju toppen.
    Lägger du cellgifter på huvudet också?
Svar på tråden SLUTA URSÄKTA DIG SJÄLV!