• Lynx36

Kille ska vara värdinna - klädtips..

Jag har tidigare här berättat om att jag är en man som gärna klär mig kvinnligt.
    Inte homosexuell eller transsexuell - möjligen en aning transa då.
    Min flickvän accepterar detta även om hon inte uppmuntrar det.
    Då jag snart fyller år och tänker bjuda in en hel del vänner frågade hon om jag kanske skulle visa upp mig i kvinnokläder så fler får dela min hemlighet.
    Jag tänker först - vågar jag det och sedan - vad ska jag i så fall ha på mig?
    Jag vill se så snygg ut som det nu går för att vara en man på 190 cm så att det inte bara tas som ett skämt.
    Klädtips för lång värdinna? 

• Svar på tråden Kille ska vara värdinna - klädtips..
  • Bee78

Svart klänning fungerar ju alltid! Beroende på hur festlig fest du ska ha så kan du komplettera med snygga skor o smycken. Om du är lång så kanske du ändå ska våga visa benen och välja en kort klänning.

• Lynx36
    Bee78 skrev 2015-01-15 18:32:15 följande:

Svart klänning fungerar ju alltid! Beroende på hur festlig fest du ska ha så kan du komplettera med snygga skor o smycken. Om du är lång så kanske du ändå ska våga visa benen och välja en kort klänning.

Tack.
    Min längd försvårar inköp av korta klänningar men det ska väl inte vara omöjligt.
    någon som vet var långa kvinnor hittar snygga kläder?
  • Lynx36

Jag kan tänka mig någon av de här:
    Någon som har en åsikt?
  • Bee78

Den nedersta kan ju vara perfekt om du vill se ut som en värdinna. Du skulle kunna ha ett vitt förkläde till för den perfekta looken. :)

Annars tyckte jag mest om den mittersta. Snyggt med långa ärmar och spets där nere.

• Lynx36
    Bee78 skrev 2015-01-16 12:02:52 följande:

Den nedersta kan ju vara perfekt om du vill se ut som en värdinna. Du skulle kunna ha ett vitt förkläde till för den perfekta looken. :)

Annars tyckte jag mest om den mittersta. Snyggt med långa ärmar och spets där nere.

Jag håller med om att jag skulle se ut som en perfekt värdinna eller servitris i den nedersta. Tveksamt däremot om jag vill visa mig för första gången för kompisar som servitris - kan bli för mycket att ta in på en gång.
    Iofs kanske det är bra att överdriva kvinnligheten om spela helt på värdinnerollen...
Svar på tråden Kille ska vara värdinna - klädtips..