• godisslukaren20

sambo låter inte barnet spelar

hej jag heter roban, det är så här att jag bor med min sambo som är 38 år och är född i sverige då vi flyttade ihop med varandra på 90 talet  och vi har sedan dess fått barn och dem är nu 11 år och den andra 14 år

problemet är att min 14 åriga dotter spelar spel men blir arg hela tiden på spelet men när min sambo stängde av hennes dator och sa att det var slutspelat i dag, då blev hon ilsken och skrek på sambon och gick till mig och berättade detta

jag pratade då med sambo att det är hennes dator och hon får spela hur länge hon vill men vi kom inte överens och började bråka, hon klappade till mig i kinden och jag blev förbannad så att jag tog träsked och slängde den på hennes ansikte.

vi har alltid bråkit och slagits och ibland så vinner jag eller hon men i detta fallet så kan hon inte tvinga dottern att sluta spela för det är hennes dator

vad ska jag göra?

• Svar på tråden sambo låter inte barnet spelar
  • PatrikE
    godisslukaren20 skrev 2015-01-17 22:55:54 följande:
    fast jag är också medborgare i mitt hemland där mannen bestämmer mer i familjen än kvinnan så då betyder det att jag får avgöra hennes regler
    NEJ det gör det inte
  • PatrikE
    godisslukaren20 skrev 2015-01-17 23:04:07 följande:
    men det äe ju vanligt i min kultur
    Skärpning i ledet, du bor i Sverige inte i Uganda...
  • Friidaliinnea01

Åhh fyfan... En till äckel tråd av en människa som inte kan sveriges regler!!

I Sverige har vi lagar och regler.

I Sverige är kvinnan lika mycket värd som mannen..

Acceptera eller dra!!!!!

• Tilja
    godisslukaren20 skrev 2015-01-17 20:06:50 följande:

hej jag heter roban, det är så här att jag bor med min sambo som är 38 år och är född i sverige då vi flyttade ihop med varandra på 90 talet  och vi har sedan dess fått barn och dem är nu 11 år och den andra 14 år

problemet är att min 14 åriga dotter spelar spel men blir arg hela tiden på spelet men när min sambo stängde av hennes dator och sa att det var slutspelat i dag, då blev hon ilsken och skrek på sambon och gick till mig och berättade detta

jag pratade då med sambo att det är hennes dator och hon får spela hur länge hon vill men vi kom inte överens och började bråka, hon klappade till mig i kinden och jag blev förbannad så att jag tog träsked och slängde den på hennes ansikte.

vi har alltid bråkit och slagits och ibland så vinner jag eller hon men i detta fallet så kan hon inte tvinga dottern att sluta spela för det är hennes dator

vad ska jag göra?

Ehm... Om det du skriver hade stämt så blev du pappa när du var fyra år gammal... Plus att du har skrivit att du är singel.
  • godisslukaren20

hej igen och jag vet att ni kommer bli arga men jag ville bara säga att jag hittade på det hela och ber om förlåtelse Rynkar på näsan

• godisslukaren20
    Tokfrans skrev 2015-07-02 13:24:04 följande:

så folk har inget mer vettigare att göra i livet märker jag..

Jag kände bara för att skoja lite. Förlåt mig Rynkar på näsan
  • godisslukaren20
    Friidaliinnea01 skrev 2015-01-18 12:36:12 följande:

Åhh fyfan... En till äckel tråd av en människa som inte kan sveriges regler!!

I Sverige har vi lagar och regler.

I Sverige är kvinnan lika mycket värd som mannen..

Acceptera eller dra!!!!!

Förlåt mig och förlåt också för att jag hittade på allt :(
Svar på tråden sambo låter inte barnet spelar