Vad får just DIG att ogilla Sverigedemokraterna?
Bara att ösa på med argument.
Bara att ösa på med argument.
Abortpolitiken
Islamofobin
Kopplingen till främlingsfientlighet och rasism
Mängden med korkade sympatisörer
Korkade uttalanden från högt uppsatta medlemmar
Abortpolitiken
Islamofobin
Kopplingen till främlingsfientlighet och rasism
Mängden med korkade sympatisörer
Korkade uttalanden från högt uppsatta medlemmar
SD2018 <3
Björn Söder
PowerPointen på presskonferensen i december! Som ett gäng töntiga mellanstadiepojkar som är dåliga på idrott.
förutom att jag inte håller med om de flesta av deras åsikter - så är det skrämmande vilka intelligentbefriande personer de har att representera partiet!
förutom att jag inte håller med om de flesta av deras åsikter - så är det skrämmande vilka intelligensbefriande personer de har att representera partiet!
Bortsett från alla äckliga uttalanden de har gjort samt deras partiprogram så är mitt främsta skäl att ogilla dem det att de kallar sig socialkonservativa nationalister. Det är vidrigt att folk ens överväger att rösta på dem.
Bortsett från allt annat så reagerar jag mest på den bortskämda gnälligheten.
Skulle partier ha namn efter vad som tycks utmärka deras anhängare borde SD byta till De ryggradslösas förening.
Partners ideologi går emot mina liberala, demokratiska och humanistiska värderingar.
Ett parti bildat av nazister/fascister, för nazister/fascister, å fortfarande med en massa nazister/fascister som är de som verkligen styr SD, kan aldrig nånsin bli trovärdigt.
V har försökt med samma sak å försökt framstå som ett demokratiskt parti, men forfarande efter många år, ser de flesta V som ett kommunistiskt parti, med all rätt.