Har DU testat ett könsneutralt omklädningsrum?
Eller dusch.
Eller dusch.
Fortfarande verkar det vara mest män som har problem med detta. Det är sällan kvinnor klagar.
Nej det vet jag inte, och än mindre att såna som han skulle vara i minoritet i könsneutrala omklädningsrum. Mumma för killar som vill se nakna tjejer.
Precis, det är bara män som efterlyser detta. Man kan undra varför.
Och mamma för tjejer som vill se nakna killar. Men så oproffsigt tror jag inte människor sköter sig.
Nej, jag vill inte dela med män. Såvida inte vi kommer som familj, då kan det vara praktiskt med ett gemensamt.
Tycker att det ska finnas både uppdelade och neutrala rum.
Och som svar på frågeställningen i rubriken - ja, jag har delat omklädningsrum med män. Upp till 7:e klass duschade och bastade hela klassen ihop, frivilligt. Utöver det spelade jag fotboll i ett pojklag, gemensam dusch.
Ja, gemensamt duschrum på festival. Ingen verkade bry sig om varandra. Det var ok faktiskt.
Jag minns i min tidiga ungdoms glada dagar när jag som alldeles ny besökte Roskildefestivalen för första gången och naken stod i den gemensamma duschen och trängdes med män med stånd. Trevligt?! Nej, tack inte alls. Tvärtom, olustigt, obehagligt och läskigt.
Jag minns i min tidiga ungdoms glada dagar när jag som alldeles ny besökte Roskildefestivalen för första gången och naken stod i den gemensamma duschen och trängdes med män med stånd. Trevligt?! Nej, tack inte alls. Tvärtom, olustigt, obehagligt och läskigt.
Jag var 15 och hade knappt sett ett stånd, ingen vacker syn precis och dessutom på nån främmande karl. Bä, fy fasiken. Jag kände mig utelämnad, pinsam och olustig. Brrr.
Ja, du ser. Det var inte märkvärdigt alls väl? Hur gammal är du förresten?
Jag var 15 och hade knappt sett ett stånd, ingen vacker syn precis och dessutom på nån främmande karl. Bä, fy fasiken. Jag kände mig utelämnad, pinsam och olustig. Brrr.
Berlin, Tropical Island. Ståndet i min ungdom var dock på Roskilde. Ej att blanda ihop med Tropical Island!
33. Mja, vi tyckte att det hela var oerhört spännande..
Jag tycker inte att det är generande att vara naken inför män, men jag väljer ändå ett omklädningsrum för kvinnor om det finns, numera.
Berlin, Tropical Island. Ståndet i min ungdom var dock på Roskilde. Ej att blanda ihop med Tropical Island!
Jepp det gjorde vi också.Hela grundskolan Fanns bara fem killar i klassen och det funkade helt OK så klart