• PappasPaloma

Ni bara MÅSTE kolla in detta. Ge det TIO minuter och ni kommer att sitta som KLISTRADE!

Snälla, kolla detta! Framförallt alla mjäkiga, överbeskyddande, nojiga pretton!

www.svtplay.se/video/2612741/familjer-pa-aventyr/avsnitt-1

Kommentarer på detta?

Min kommentar: HELT JÄVLA UNDERBART! Första familjen man får möta i serien, har ju verkligen funnit MENINGEN MED LIVET (dvs; att ge livet mening).

• Svar på tråden Ni bara MÅSTE kolla in detta. Ge det TIO minuter och ni kommer att sitta som KLISTRADE!
  • Ambulansliv

Kan bara hålla med!
    Avundsjuk är förnamnet!

• PappasPaloma
    Ambulansliv skrev 2015-01-20 21:34:07 följande:

Kan bara hålla med!

Avundsjuk är förnamnet!

Ellerhur!? Jag vill också!!! Haha!

Jag kan dock inte bestämma mig för om jag hade velat vara barn eller vuxen när jag gjorde resan.

Eller jo, först som barn och sedan samma sväng igen, fast åt andra hållet, som vuxen med egen familj.
  • FakeIsReal

Så jäkla häftigt. Den första familjen är grymt imponerande.
    Skulle vara kul om de skrev en tråd här, om hur de gjort under deras barns första levnadsår. FL-maffian skulle brinna upp av upprördhet och ilska.

• Rike

Det ser lockande ut. Personligen är jag nog alldeles för svensk och lagom för att få för mig att ta med mig familjen från fastlandet och bege mig ut med segelbåt runt Jorden.
    Känns lite för farligt, lite för avancerat.
    Möjligen om jag var själv och inte hade barn.

Svar på tråden Ni bara MÅSTE kolla in detta. Ge det TIO minuter och ni kommer att sitta som KLISTRADE!