• Youngmulahbaby

Ska jag följa med den här tjejen till LA?

Hej.

För ca. tre månader kom jag ut ur en tre års destruktiv förhållande. Och sen dess har levt livet bland tjejer igen. En dag på krogen ser jag en tjej som jag har vart kär i för tio år sen. Vi pratar och klickar rätt bra. Jag får veta att hon bor och pluggar i LA och ska åka tillbaka om tre veckor. En vecka efter så börjar vi träffa varandra och jag får fjärilar i magen av den här tjejen och det gäller samma sak för henne. Nu är vi nästan varje dag. Och dilemmat är att hon ska åka dit igen snart och undrar om jag vill följa med och bo hos henne i två månader. Jag tänker på det hela tiden. Pengar, lägenhet och jobbet är inget problem att de ska gå.. Men är de en dum ide att jag åker dit och bor med henne och hennes syster? Vad skulle ni gjort. Jag är i tjugo års åldern.

• Svar på tråden Ska jag följa med den här tjejen till LA?
  • Frontline

Åk bara åk, klarar du av det ekonomiskt så är det ju inget att tveka på.
    Funkar det inte så ta ett flyg hem tidigare...

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Erizajo

Klart att du ska! Oavsett om ert förhållande håller i längden eller ej så får du ju ett minne för livet och erfarenhet! Önskar jag haft möjligheten när jag var ung och obunden! Go for it!

• zZzZz

Man lever bara en gång :) 

Bättre leva livet och ångra det man gjort, än att ångra det man aldrig gjorde :) 

Svar på tråden Ska jag följa med den här tjejen till LA?