• Anonym (Mahmoud Goldstein)

"Judehatet, jag kan inte förstå": Alice Bah Kuncke Kulturminister

Hon sa faktiskt så och stärker sitt vanrykte som ovetande, hon missade nog Uppdrag granskning
    http://www.svt.se/ug/judehatet-i-malmo
    Å andra sidan är hon färsk i MP för sitt nya jobb, samma MP som vill ha in fler liknande hatarna vi kunde höra i TV.

I den muslimska världen, inte alla muslimer men många, vill man förinta judarna och förnekar förintelsen.

En del av de ungdomar MP vill ha hit, åker till ISlamister för att döda oliktänkande likt nazister, ev. sedan folk här.

Så det är något kluvet ologiskt när 2 ledare i S yrar om fascister och deras påtvungna sällskap MP är än värre?

• Svar på tråden "Judehatet, jag kan inte förstå": Alice Bah Kuncke Kulturminister
  • Anonym (Zed)

Jag tror du ska skriva om din TS när du är nykter.

Anonym (Zed) skrev 2015-01-27 20:29:23 följande:

Jag tror du ska skriva om din TS när du är nykter.

Jag tror du ska läsa i ett annat tillstånd, om det inträffar, du kan öppna länkar?
  • Anonym (Zed)

Jag kan öppna länkar, men det har inget att göra med det inkoherenta svamlet du skriver.

Anonym (Zed) skrev 2015-01-27 21:33:39 följande:

Jag kan öppna länkar, men det har inget att göra med det inkoherenta svamlet du skriver.

Ditt problem är nog ovilja och oförmåga till saklighet, annars får jag omformulera.
  • Anonym (Zed)
    Anonym (Mahmoud Goldstein) skrev 2015-01-27 21:50:09 följande:
    Ditt problem är nog ovilja och oförmåga till saklighet, annars får jag omformulera.
    Omformulera gärna.

Karenstid ett dygn om inga förstår

Från länken i SvT.
    "Hatet mot judar är kanske mer aktuellt än någonsin, bland annat efter terrordådet mot Charlie Hebdo och en kosheraffär i Paris nyligen. I Malmö har det anmäls fler antisemitiska brott än någon annanstans i Sverige. Judar där får utstå glåpord, äggkastning och försök till regelrätt misshandel. Men antisemitismen i Sverige kommer inte längre främst från nynazismen. Istället handlar judehatet om konflikten mellan Israel och Palestina."

• Anonym (Leif)

Hmm din slutsats är alltså: det är ologiskt att tycka illa om fascister men inte miljöpartister? Åtminstone om är sosseledare?

Ingen aning. Beror väl på ens uppfostran.

Anonym (Leif) skrev 2015-01-27 22:08:55 följande:

Hmm din slutsats är alltså: det är ologiskt att tycka illa om fascister men inte miljöpartister? Åtminstone om är sosseledare?

Ingen aning. Beror väl på ens uppfostran.

Det är bara Löfven och finansministern som hävt ur sig något ovetenskapligt från en journalist och bestritts av alla seriösa, så de 2 gjort bort sig tyvärr.
    Även MP varierar från ex. fanatikern Maria Ferm
    www.expressen.se/kvp/mp-politikern-missbrukade-kokain-i-tva-ar/
    till den mer sansade Isabella Löwin och kommunalpolitiker.
Svar på tråden "Judehatet, jag kan inte förstå": Alice Bah Kuncke Kulturminister