Rikliga blödningar v.12+
Åh jag hoppas verkligen på lite solskenshistorier nu då jag är så orolig...
Jag väntar mitt fjärde barn och är i vecka 12+3. Har sedan vecka 5 vid haft blödningar vid minst sex olika tillfällen. När blödningarna kommer får jag en extrem smärta och jag blöder så mycket att det går igenom både binda, trosor och byxor. Har varit på flera vul och ett ul hos en spec.läkare förra veckan där dom såg ett stort blåmärke i livmodern med gammalt blod som kunde tyda på att delar av moderkakan lossnat, den satt i bakvägg. Dock verkade fostret må jätte bra och växer som det ska. Läkaren sa att den gamla ansamlingen blod som dom kunde se skulle komma ut i form av bruna flytningar och det har det gjort. Läkaren sa även att man inte kunde se att det var någon risk för att det skulle hända igen och jag fick besked om att jag kunde leva "normalt" igen med arbete, motion och sex osv.
Igår kväll hade jag och min man sex och efter några timmar vaknade jag upp och trodde att jag kissat på mig men det var självklart klarrött blod i halva sängen. Blöder nu som en vanlig mens vilket jag brukar göra ca en vecka efter dom här blödningarna och jag har fått en tid idag på eftermiddagen hos en läkare på min gynmottagning.
Finns det någon som har varit med om något liknande och isåfall hur gick det för dig?!