• Anonym (äcklad)

Trött på mansslampor!

Jag är en singelmamma till två barn på 38. Jag dejtar och vill träffa mannen i mitt liv men alla karlar jag träffar är så jäkla äckliga.

Nästan alla har doppat korven i ett dussin olika hål. Ingen självrespekt utan bara smutsar ner sig med olika tjejer. Ingen självrespekt alls, så fort någon tjej visar dem någon som helst uppmärksamhet doppar de sin lilla prinskorv där. Utan känslor bara nån slags ångest och omedelbar behovstillfredställelse.

De som inte gör det se typiskt ut som något katten dragit hem och kräkts upp på hallmattan eller är störda på något sätt.

Jag vill ha en oskuld som är snygg och smart. Eller någon som är skiljd eller änkeman och har varit med en tjej tidigare, finns sådana karlar öht eller är jag tvungen att välja mellan mansslampor och totala miffon?

• Svar på tråden Trött på mansslampor!
  • Anonym (Oskuld)

Varför tycker du att tjejer är smutsiga? Varför tar ni upp antalet sexpartners överhuvudtaget om du har ont av det?

• Anonym (Singeltjejen)

Hahaha! Älskar den här tråden! Lycka till med letandet :)

• 24/7

Dem flesta vill ju träffa en person med bra egenskaper och en vacker utsida. Men ser du bra ut så har du oftare en bredare plattform av potentiella partners du kan välja mellan. En del utnyttjar sin position och "ligger" runt. Medans andra pratar och lär känna dem personerna för att slutligen välja någon som den personen anser vara mest intressant / har ett utseende som tilltalar personen. Så att hitta en snygg oskuld blir nog svårt.  Men det finns bra karlar där ute även fast du haft oturen att gå på nit lott efter nit lott.

Ang att hitta någon som är smart. Definiera vad du anser gör en smart man / kille. Är det att han är allmänbildad? Är framgångsrik i sitt arbete eller att han är i centrum i sociala sammanhang?

• CarinaL26

Ser att det finns oskulder här som inte ens vekar vilja ta i dig med tång. Undrar du inte själv varför?

• Underhill

Jag tror inget av det du "kräver"/önskar är av vikt när du väl träffar honom. O det faktum att du ändå verkar ha träffat en del "miffon" osv säger mer om dig än "miffona"...inget illa ment. Ibland ser man inte träden för all skog.

E vi överens så kör vi
  • Anonym (ta mig nu)
    Anonym (äcklad) skrev 2015-01-31 14:56:41 följande:
    Jag vill ha en snäll, snygg, smart man som inte har smutsat ner sig med ett dussin kärringar. Vad han tjänar struntar jag fullständigt i, pengar är inte allt och jag tjänar om det skulle vara så tillräckligt för oss båda inklusive mina barn.

Om han är händig? Jag bryr mig inte det minsta. Man kan anlita hantverkare idag vet du??

Du har enorma fördomar och kass kvinnosyn, sök hjälp.
    Den här texten osar sex, jag blir otroligt attraherad och hoppas att jag nån gång kan hitta en drömkvinna som du.
  • Anonym (kvinna)
    Anonym (lol) skrev 2015-01-29 20:39:00 följande:

38-årig flerbarnsmamma. Lycka till! 

Ger mig fan på att du är man.
    Varför är män så rädda för kvinnor med barn?

• BengtH
    Anonym (kvinna) skrev 2015-02-13 21:18:48 följande:
    Ger mig fan på att du är man.
    Varför är män så rädda för kvinnor med barn?
    Män är inte rädda för ensamstående mammor, men de vill inte involvera sig med andras barn och exmakar. Mina egna barn räcker tillräckligt att ta hand om, de är jobbiga, andras ungar orkar jag inte med alls.
  • Anonym (Gemensamt !)
    Anonym (äcklad) skrev 2015-01-29 15:27:04 följande:

Jag är en singelmamma till två barn på 38. Jag dejtar och vill träffa mannen i mitt liv men alla karlar jag träffar är så jäkla äckliga.

Nästan alla har doppat korven i ett dussin olika hål. Ingen självrespekt utan bara smutsar ner sig med olika tjejer. Ingen självrespekt alls, så fort någon tjej visar dem någon som helst uppmärksamhet doppar de sin lilla prinskorv där. Utan känslor bara nån slags ångest och omedelbar behovstillfredställelse.

De som inte gör det se typiskt ut som något katten dragit hem och kräkts upp på hallmattan eller är störda på något sätt.

Jag vill ha en oskuld som är snygg och smart. Eller någon som är skiljd eller änkeman och har varit med en tjej tidigare, finns sådana karlar öht eller är jag tvungen att välja mellan mansslampor och totala miffon?

Hej läst i tråden ett tag ! Det verkar absolut inte som du kommer ha svårt att hitta någon man som passar dig ! Ser redan här att de är ett par stycken som vill va med dig och även jag är intresserad !

Är i samma ålder, har egna barn och älskar barn, barn är roliga :) har ungefär samma syn på dig gällande sex. Har varit med 5 kvinnor totalt i mitt 36 åriga liv. Och kan garantera dig om att ja ser inte ut som något katten har dragit hem !
  • Anonym (Trolled a bear once)

Skaffa tio katter och en lesbisk partner istället för en man om du är så trött på män

• StarDuzt

Men vaddåå smutsar ner sig - ni kvinnor blir ju
    ännu mer smutsiga när ni blir besprutade!!

Men om mannen varit med 100 st o haft gummi 
    emellan på alla utom en - då är han väl inte smutsig?

Hur många män har smutsat ner TS dåå?

Svar på tråden Trött på mansslampor!