Måste göra abort hemma
Är livrädd just nu, tårarna bara rinner.
Efter mycket diskussion med sambon kom vi överens om att genomföra abort, ett tung beslut för mig men har accepterat det.
Ringde till abort mottagningen fick mycket skäll och hårda ord, eftersom när jag var på undersökning där så hade jag sagt att jag ej vet än hur jag ska göra så prata de inte så mycket om abort utan det var neutralt och att de här o de här gäller vill du göra abort hör av dig så snart som möjligt vill du behålla ring igen om några veckor
Så när jag ringde idag vart hon sur för att vi inte gick igenom så mycket information om just abort.
Hon skulle prata med läkaren och sen återkomma
Nu ringde hon det var inget rim eller rason utan på torsdag kommer du in hämtar tabletterna och gör det hemma på lördag :(
Har gjort abort tidigare och vet vilken smärta de har varit och sjuksköterskor har velat ha kvar mig över natten just pga smärtor och nu ska jag klara det hemma :(
Känner mig så liten och panikslagen vågar inte ringa in o kräva nått
Hur gör man för och klara de hemma, vad gör man med allt blod och vart får man tag på bra bindor eller ska man köra på blöja? vill inte ha blod hemma, och smärtstillande det är väl ingen idé då alvedon och liknande inte hjälpt tidigare..
nej usch så många tankar och så mycket panik :( ber om ursäkt för osammanhängande text bara och fråga om nått verkar oklart