• pcos är mitt namn

Är jag tidigt gravid eller har jag bara pms =P

Hej allihop! Jag är ny här och tänkte starta en tråd där ni som känner igen er gärna får svara.
    Jag har pcos och har nyligen ätit en kur pergotime (då jag tror jag knappt ägglossat tidigare och vi har försökt mer eller mindre i 2-3 år nu) pergin hade haft god effekt enligt VUL då hade jag ett fint ägg på 22 mm och slemhinna på 10 mm det var bara att åka hem o hoppa i säng som de uttryckte sig =) vilket vi gjorde några dagar till också... Säker att vi prickade ÄL denna gång med alla klassiska symtom positiv sticka och tunna hala flytningar mm. Hade ont i magen en v före äl och även gasig i magen.

Nu är det 6-7 d sen ÄL och jag har fortfarande molvärk men inte så distinkt på ena sidan som vid äl utan mer dovt i bakgrunden. Idag kom vita flytningar med syrlig doft.
    Eftersom jag alltid haft väldigt oregelbunden cykel (utom på p-piller) så är det så svårt att säga vad "jag brukar ha" men känner inte igen känslan eller så men vet inte om det beror på påverkan av pergo eller att jag är  gravid eller om det är begynnande PMS som jag sällan brukar ha. =)
    Igår och idag har jag börjat gråta föra tt jag blivit så rörd när jag kollat på TV det brukar jag inte.... igår hade jag även flera raseriutbrott tillsynes utan anledning när jag skrek en lång harrang svärord efter varandra för att jag jag glömt snöskyffeln 40m längre bort typ och qtt jg fick tömma 3 skottkärror istället för 2
    =P jag brukar vara lugn och inte ha sånt humör.
    Vad tror ni? =)
    Vill egentligen bara se om det finns hopp eller inte, jag vet att jag måste invänta testen men tills vidare ...

• Svar på tråden Är jag tidigt gravid eller har jag bara pms =P
Svar på tråden Är jag tidigt gravid eller har jag bara pms =P