• miss skrutt

någon som har pluggat på MedLearn?

Hej jag fyller 20 i vinter och i sommras gick jag ut bygg och anläggnings programet. Nu funderar på att pluga till undersköterska med inrikning äldrevården och så att jag kan plugga vidare till inom barn eller diabetes. Min hemkomun har MedLearn som skola för att plugga till undersköterska. Så nu undrar jag om det är någon som. Vet om de är bra och om hur deras terminer ser ut. Utbildningen är på ca 75 veckor.

Tack på förhand :)

• Svar på tråden någon som har pluggat på MedLearn?
  • Prettyr3dd
    miss skrutt skrev 2015-02-03 21:58:40 följande:

Hej jag fyller 20 i vinter och i sommras gick jag ut bygg och anläggnings programet. Nu funderar på att pluga till undersköterska med inrikning äldrevården och så att jag kan plugga vidare till inom barn eller diabetes. Min hemkomun har MedLearn som skola för att plugga till undersköterska. Så nu undrar jag om det är någon som. Vet om de är bra och om hur deras terminer ser ut. Utbildningen är på ca 75 veckor.

Tack på förhand :)

Jag studerar medlearn och de är väl hyfsat bra. Läraren jag har är en aning virrig och allt blir väldigt komplicerat då går däremot inte vård så det hör ju egentligen inte hit då. Medlearn är ju bara distans så vitt jag vet och terminerna där har inga uppehåll utan de är konstanta. Över jul och nyår fick man dock längre tid på sig (en extra vecka) tills uppgifterna + prov skulle vara gjort så man hade möjlighet att ta lite ledigt om man ville. I allmänhet så är det en helt okej skola tycker jag.
Svar på tråden någon som har pluggat på MedLearn?