• isabelless

Var köper man babygalgar?

Var köper man små galgar till bebiskläder? Letar och letar men hittar aldrig några..

• Svar på tråden Var köper man babygalgar?
  • Dixie

ikea! 

fast det är ju inte mycket babykläder som behöver hängas - det mesta har vi alltid haft i lådor! 

• isabelless
    Dixie skrev 2015-02-09 12:07:55 följande:

ikea! 

fast det är ju inte mycket babykläder som behöver hängas - det mesta har vi alltid haft i lådor! 

Okej.. Ja det är svårt att veta.. Väntar första barnet och som det känns nu skulle jag nog vilja hänga upp just för att kunna få en bättre överblick. Men egentligen kanske man uppskattar en byrå mer än en garderob?
  • Baby Lei

Jag har köpt fina barngalgar på Åhléns.

Jag hänger upp klänningar och skjortor, resten ligger ihopvikt i lådor.

• Dixie
    isabelless skrev 2015-02-09 12:12:24 följande:
    Okej.. Ja det är svårt att veta.. Väntar första barnet och som det känns nu skulle jag nog vilja hänga upp just för att kunna få en bättre överblick. Men egentligen kanske man uppskattar en byrå mer än en garderob?
    Ja, så har vi alltid haft det - en byrå till babyns kläder. några av flickornas klänningar har hängt i garderoben, men annars har allt hamnat i en byrå! 
  • nozpa

Har använt garderober. Den ena har jag hängt upp massor i. Och den andra mest vikta grejer.
    Har alltid använt galgarna dom hänger på i affären. 9 av 10 har alltid frågat om man vill ha med galgarna. Och då alla varit vita har det funkat fint. Har inte köpt en enda barn eller babygalge.

• Johan70

Där man köper kläderna. Om de hänger på galgar i butiken, be att få med galgarna hem.

Svar på tråden Var köper man babygalgar?