Anonym (Inte allinclusive) skrev 2015-02-19 11:04:15 följande:
Hej ts!
Jag rekommenderar er inte allinclusive..det är SÅ mkt mysigare att själva gå runt på ert resemål och upptäcka fina små lokala restauranger. :) Förra året var första och även sista ggn jag provade på allinclusive. Det var eftersom min väninna gärna ville det.
Absolut inget fel på maten, varierande och fräscht men oj vad trist det var.
Stöd istället lokala entreprenörer! Rekommenderar vackra Mallorca (finns många mindre byar som är genuina) Även Greklands övärld, min favoritö är Lesbos. Grekland i augusti kan dock bli väldigt varmt.
Kroatien är också underbart! Dubrovnik är fantastiskt och har mkt att erbjuda.. Kan fortsätta länge men stannar här. Lycka till att hitta något som passar er.
Jag håller med - jag har gjort "misstaget" att testa AI vid två tillfällen (varav maten var riktigt bra vid senaste resan),
men det slutade båda gångerna med att jag saknade att gå ut på olika ställen o äta så det var precis vad vi gjorde flera ggr..! Dessutom går jag gärna till stranden på dagarna, o då är det oftast mycket smidigare att äta lunch där än att traska tillbaka till hotellet. Och på kvällarna är det ju så mysigt att gå ut o strosa, titta på folk o i butiker o prova olika matställen.
Så jag håller absolut med dig!