• Louise73

Gravid!!! ....har gjort 4IVF försök och 5 FET försök....blastocyst nu!!

Gav inte upp....100.000:- fattigare...flera erfarenheter rikare....trött överallt ....har varit arg, ledsen, besviken och förvånad...

Vi har en son som kom till på andra IVF försöket...han är nu 4 år...trodde dum som jag var att det skulle gå lika fort när det blev dax för syskon...jovisst....1.5 år senare är det nu och vi har lyckats blivit gravid 2 ggr...blödit lite en gång och mycket en...denna gången inget blod...hoppas nu att plutten vill stanna i 8 månader....UL dax den 9/3,,,hoppas så på ett hjärta då!

Vågar inte hoppas alls....konstiga känslor inom mig...vågar inte släppa fram glädjen..

men liite vill man ju tro.

Grattis till er andra också!

• Svar på tråden Gravid!!! ....har gjort 4IVF försök och 5 FET försök....blastocyst nu!!
  • loppis7

Massor av grattis ! Hoppas det smittar ska själv göra 4:e IVF nästa vecka !

• Tammie

Åh, om du visste vad skönt det är med en solskenshistoria! Grattis!

• Louise73

När ägget fäster känns det som om någon nyper dig inifrån livmodern med naglarna...

• lillfia

Grattis grattis! det lönar sig att vara ihärdig.
    Vill bara tillägga till Agronom som undrade hur det känns när ägget fäster, att för min del kände jag inte ett dugg annat än att jag hade kraftig mensvärk under ruvningen som kom och gick, jag vet inte om det var när ägget fäste??

• HoneyBee

OTROLIGT GRATTIS!!! Klart bebben vill stanna 8 månader till! :D Du ger en stort hopp!*fick missfall inatt*

• pemi

Passar på att gratta här också! **GRATTIS**

Kan ju också bjuda på en solskenshistoria då jag är gravid efter 5 icsi och 4 FET (7:e ruvningen).

kram pemi

• Lajsa
    Grattis!
    Skam den som ger sig
    Ensam är stark med varandra är vi starkare
  • Louise73

Babe.,...jag kände nypet dagen efter införandet....då embryot var 6 dagar alltså...

ja det gör så ont att man rycker till liksom.....

kniper och hoppas....inget blod än...peppar peppar....

tack!

Svar på tråden Gravid!!! ....har gjort 4IVF försök och 5 FET försök....blastocyst nu!!