• Kakan1976

Vi som är gravida efter IVF i januari/februari 2015

Hej!

Jag plussade i helgen och är nu gravid efter mitt 6:e IVF-försök. Jag har ett missfall i bagaget (efter försök nummer 4) och känner mig väldigt orolig för att det ska hända igen men försöker glädjas åt mitt positiva resultat.

Är vi fler som vi följas åt?

Kram Kakan

• Svar på tråden Vi som är gravida efter IVF i januari/februari 2015
  • Sindyrella1983

Smilla, vad fin du är!!

Jag har också fått svarsmeddelande att jag efterfrågat medlemskap :) Hoppas det funkar! 

Jag har tappat känseln på en del av magen, under vänster bröst, en bit som är ca 10*10 cm. Känns som den är bortdomnad eller bedövad som när man varit hos tandläkaren. Lite läskigt tycker jag. Men förhoppningsvis försvinner det när bebis kommit ut. 

• Kakan1976

Hej!

Vi har två trådar i nya forumet/gruppen och jag har märkt att man kan markera dem som favoriter så man slipper leta upp trådarna eller en av dem kanske vi kan fokusera på...

Och om jag nu förstått det hela rätt som är det bara medlemmarna i forumet/gruppen som kan läsa trådarna.

Ses där!

• Fröken Smilla

Ja alla säkerhetsinställningarna ska vara på max, så endast godkända medlemmar ska kunna läsa och skriva.

Sindyrella, jag godkände din ansökan tidigare idag så du ska kunna komma in där nu

• Fröken Smilla
    Asams5 skrev 2015-09-15 12:28:06 följande:

Fått nån förfrågan från mig?

Japp, godkände dig precis
  • Kakan1976
    isglass3 skrev 2015-09-15 18:34:04 följande:

Tror jag skickade en förfrågan nu, men är lite oteknisk smile1.gif

Yes, du är godkänd ;)
  • Siri74
    Fröken Smilla skrev 2015-09-15 09:37:40 följande:

Ja alla säkerhetsinställningarna ska vara på max, så endast godkända medlemmar ska kunna läsa och skriva.

Sindyrella, jag godkände din ansökan tidigare idag så du ska kunna komma in där nu

Hej hoppas du fått en ansökan av mig!
  • Asams5

Vilken rund och go bebis etta!
    Och vilken sötnöt Josefine. Syns allt i hyn att han mörkare drag.

Visst var pysventilen bra smilla? Jag har använt varannan dag för att få igång bajseriset. BVC sa också att man kan ta en tops, men det har inte känts riktigt bra. Tog dock en tops runt öppningen igår bara, men det gav inget resultat. Hon sa också att vi kunde ta lite rapsolja i ersättningen, så det har vi gjort. Och Semper magdroppar tar vi ju också.
    Oskar har haft ett ordentligt kolik-skov senaste dygnet. Ett rejält skrikpass igår kväll, lite inatt och ordentligt imorse igen med jättemycket gaser. Plus att Knut skulle ha mat mitt i natten också. Inte likt honom. Har fått för mig nu att nan inte mättar lika bra. Undra om det kan vara så.

Ska bli skönt med helg och få lite mer hjälp av maken. :) Då brukar han ta Knut på nätterna och jag Oskar.

Det här med blåsan har jag också känt av. Jag känner mig försvagad. Kan inte knipa av strålen så bra som förut när jag kissar. Men jag försöker träna upp det.

Frågade också hur många stygn som var sydda där nere, men fick bara till svar att det var en grad 2 bristning. Men det har jag inte känt mig så påverkad av. Men snittet har jag haft lite bekymmer med.

Ha en go helg allihopa med era småttingar. Hoppas dom sköter sig exemplariskt så ni får lite vila.

• Asams5

Måååånga gosiga bilder. Och vad kul att få alla från träffen på samma bild!
    Och vad alla växer. Det går så fort.

Isglass: ska du inte tillbaka till BVC på två månader? Det var länge. Här är det 4 veckor emellan bara. Hur är det för er andra?

Trist med amningen Smilla. Hoppas det kommer öka på sig. Ge inte upp!
    Och jag är så imponerad av er alla som kämpar på med amningen. Det är starkt av er!

Idag är första dagen som förkylningen faktiskt släppt. Knut har verkligen haft det kämpigt. Vad skulle jag gjort utan nässugen.
    Nu är det bara jag som har skiten kvar i bihålorna.

Idag började J jobba efter julledigheten. Kändes tungt igår, men vi fixade dagen galant jag och killarna. Och så somnade dom på 5 minuter nu ikväll båda två. Fattar ingenting. Det har varit lite kinkiga kvällar och nätter det sista. Men det kanske var förkylningen helt enkelt.

Vilka härliga vinterdagar vi haft! Vi har trotsat förkylningar och varit ute på isen. :)

Svar på tråden Vi som är gravida efter IVF i januari/februari 2015