• Anonym (snart 40)

långt förhållande med barn

Hej hoppas jag kan få tips här. Jag är gift sedan 10år tillbaka och har 2 barn under 6år. Vårt sexliv har blivit sämre o sämre. Min fru tar aldrig initiativet så om inte jag tar för mig så blir det inget.

Nu börjar jag tycka detta är lite tråkigt att knulla någon som bara vill ha det överstökat så därför är det bättre att onanera.

Jag har försökt med sexleksaker och att datea min fru men det funkar inte så bra. Vi älskar varandra på det icke sexuella planer men för mig räcker inte det.

Hur skall jag fixa detta eller skall jag gå vidare? Det var härligt att få lätta hjärtat.

• Svar på tråden långt förhållande med barn
  • eber4

Man ska inte ha förhållande med barn. Sådant är reserverat för vuxna.

• Anonym (Gift)

Har du pratat med din fru? Hur upplever hon det? Är hon nöjd som det är?.

• Anonym (snart 40)

Jo jag har försökt att ta upp detta men det var ett tag sedan nu. Jag fick inget superbra svar. Hon är alltid trött säger hon pga barnen och på dagtid finns det aldrig egentid. Vi har ett jättebra förhållande till vardags som familj men som ett par tycker jag inte att det är så bra. Jag förstår att det kanske inte alltid kan vara som nykära men mer än det vi har kan man ha. Jag kräver inte mer än sex 3gånger per vecka.

• Thompa

Mitt råd - AVSLUTA!!!
    Jag kastade ut min sambo i våras, bästa jag gjort!! Ingen sex, ingen närhet. Fick inte ens ta i henne, inte på armen eller ... alls..
    Släng ut surkonan o lev livet själv. Man klarar sig utan knulla om man är själv men om man är i ett "förhållande" o inget får så... nää..
    Bättre dra i struten ibland än att sova med ett kylskåp - 14 år åt helvete men nu så;)

• Anonym (fru)

Fast tre gånger i veckan är rätt ofta med småbarn och vardags stress. Och att du kräver detta låter lite påfrestande. Kan du inte vara glad om ni har bra sex men mer sällan? Kanske en gång i veckan eller så? Hur mår din fru annars? Har ni båda mycket hela tiden eller kan du avlasta henne med t ex hushållsarbete så hon får energi över till dig?

• Anonym (Gift)
    Anonym (snart 40) skrev 2015-02-21 23:13:46 följande:

Jo jag har försökt att ta upp detta men det var ett tag sedan nu. Jag fick inget superbra svar. Hon är alltid trött säger hon pga barnen och på dagtid finns det aldrig egentid. Vi har ett jättebra förhållande till vardags som familj men som ett par tycker jag inte att det är så bra. Jag förstår att det kanske inte alltid kan vara som nykära men mer än det vi har kan man ha. Jag kräver inte mer än sex 3gånger per vecka.

vadå kräver?? 
    det är relativt mycket om du nu har en fru som alltid är trött och inte har någon egentid! underlättar du för din fru, så hon får "egentid" och möjlighet att sova ut? 
  • Anonym (MittLiv)

Ja, "kräver" va fel ordval, du menade "önskar" antar jag eftersom 3 gånger i veckan efter 10 år och 2 barn är långt över medel (åtminstone på FL vilket kanske beror på att dom som inte har så mycket att klaga på heller inte gör det) ?

Och som ovanstående talare säger "underlättar du för din fru"? Det är ju faktiskt så att ju mindre tid och energi hon behöver lägga på annat, desto mer återstår till övrigt (vila, knulla and so on).

Hur har du uppvaktat kvinnan i ditt liv på sistone? Städa hemmet, ta ungarna och skicka frugan på spa eller så går du längre endå och skaffar barnvakt och går med henne.. Du vet "happy wife, happy life ".

• Anonym654321

Följer denna tråd

Svar på tråden långt förhållande med barn