MInecraft realtime
Hej.
Har en fråga kanske till nån där ute som kan mer om detta än vad jag kan.
Nu finns det tydligen ett tillägg till minecraft som man kan köpa på datorn som heter realtime vet inte själv vad detta innebär men kostar 10? i månaden runt 95 kr detta tycker jag är alldeles för dyrt ni får kalla mig snål.
Men till saken hör att jag må hända har ett fast jobb med en lön på mellan 14000-15000 och en maken med sjukpension, men då ska hyra samt räkningar och mat handlas plus lån betalas. Sonen har ju månads peng och får 100 kr i månaden av mig, men jag tycker inte att han ska lägga hela sin månads peng på detta. Nu tjuter han pågrund att jag sa i från för hans kompisar har det som han sa. Jag har förklarat för honom att de kompisar som har detta har två föräldrar med välbetalda jobb det har inte han men ändå tjatar han, förklarade även för han att bara för hans kompisar har kan man inte köpa en sak. Jag sa också att om han skulle ta sin månads peng till detta vad ska han då köpa saker för när han vill. Känner att som han håller på nu med pengar kommer han aldrig kunna hålla i dom när han blir äldre. Kan tillägga att han är 10 år.