• Anonym (Hanna)

ser jag i syne? bild, snälla hjälp!

Är på bim-5 eller 6 idag och tog detta i morse och läste av det efter 8min. Det är första gången jag kan ana något på ett test. Ser ni en antydan till ett streck eller ser jag i syne? Har försökt i ett år och börjar förlora hoppet!

• Svar på tråden ser jag i syne? bild, snälla hjälp!
  • Limaliie

Tyvärr TS,

Har själv varit i "träsket" och haft svårt att bli gravid, dottern blev till på första ivf-försöket efter 2 år. Vänta inte med utredning, det kan vara köer osv och det finns bra hjälp att få.

Dock kan det ju vara så att det bara tar lite längre tid för just er och inget är fel

• Anonym (kolla på BIM)

Har du kollat igen? Hur har det gått?
    Jag hade väntat till BIM för att kolla.

• Anonym (Hanna)

Vad tror ni om detta då

• LillaJag06

Jag ser bara ett streck på dina första bilder men på den sista ser jag faktiskt.

:)

• Anonym (***)

Jag ser också två streck på det sista :)

• Anonym (nej)

Fast TS är efter BIM och det där ser ut som clearblues klassiska spökstreck. Istället för att gissa streck köp ett digitalt.

• Anonym (Hanna)
    Anonym (nej) skrev 2015-03-06 21:50:39 följande:

Fast TS är efter BIM och det där ser ut som clearblues klassiska spökstreck. Istället för att gissa streck köp ett digitalt.

Haha nej du! Inga spökstreck här inte Har en konstaterad graviditet! Får man ett så starkt streck på CB och sen mens har man nog fått ett tidigt missfall...
  • Anonym (Hanna)
    Anonym (Plus) skrev 2015-03-06 21:10:22 följande:

Du är gravid, grattis!

Tack
  • emelie vilmer
    Anonym (Hanna) skrev 2015-03-06 20:09:45 följande:

Vad tror ni om detta då

Grattis. Jag ser ett kors där :)

Trodde mig själv se ett spökstreck idag men på bild fastnar det inte..
  • Anonym (nej)
    Anonym (Hanna) skrev 2015-03-06 22:05:26 följande:
    Haha nej du! Inga spökstreck här inte Har en konstaterad graviditet! Får man ett så starkt streck på CB och sen mens har man nog fått ett tidigt missfall...

Ok, grattis!

Konstaterad genom blodprov då antar jag? För än ser man inget på vul.

• Anonym (nej)

Och dessa cb-test är kända för spökstreck som ser rätt tydliga ut, bara googla så ser du massor som fått liknande.

• Anonym (Hanna)
    Anonym (nej) skrev 2015-03-07 07:54:40 följande:

Ok, grattis!

Konstaterad genom blodprov då antar jag? För än ser man inget på vul.

Ja! Givetvis!
  • Anonym (kolla på BIM)

Stort grattis! Vet hur svårt det är att vänta till BIM, man vill ju veta! Men det är svårt att se tydligt tidigare, men nu syns det ju :) Grattis!!

Svar på tråden ser jag i syne? bild, snälla hjälp!