• Anonym (annonnymmen)

    Vem är du enligt testet och stämmer det?

    Hej!
    Bara på skoj, vem är du enligt testet: sv.what-character-are-you.com/d/sv/1527/0.html ?

    Mitt resultat? Stämmer jättebra på mig!



    Folk beundrar dig för din enkelthet


    Du är en uppriktig och ärlig människa, som skulle göra allt för sina nära och kära. För dig är alla i princip likadan – oavsett vilken bakrund eller status de har. Om någon ber dig om hjälp, väntar du inte länge utan hjälper omedelbart. Du är en praktiskt tänkande människa och även hårda motgångar skadar dig inte. Du ser alltid framåt​
  • Svar på tråden Vem är du enligt testet och stämmer det?
  • fluu

    Testet stämde läskigt bra på mig, Äkta natur:

    Du är säkert annorlunda än alla andra men förblir ändå autentisk. Eftersom du inte vill simma med publiken, kan det ta en tid före du vågar öppna dig själv till någon. Men det finns inget som borde oroa dig: precis för att du inte är ett tråkigt genomsnitt, älskar man dig.


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Donum

    Det är ju lite svårt att svara på hur andra ser på en och om de överhuvudtaget hyser någon "beundran" för en. Det verkar vara lite av ett fjäsk-test?

    Men men, jag fick:

    Folk beundrar dig för ditt självförtroende

    Du känner dig fri och du går din egen väg. Om du har gjort ett beslut så kan man inte ändra din åsikt. Du har fasta mål och ger inte upp tills du når dem. Det finns många som kritiserar dig för din framgång, men du vet att du har måsta arbeta hårt för att man har blivit så avundsjuk på dig.

    De delar som rör mig känner jag igen mig i men det vete sjutton om det innebär att andra "beundrar" mig.


    I've gone to look for myself. If I should return before I get back, please keep me here.
  • ummsumaya
    fluu skrev 2015-03-02 20:03:45 följande:

    Testet stämde läskigt bra på mig, Äkta natur:

    Du är säkert annorlunda än alla andra men förblir ändå autentisk. Eftersom du inte vill simma med publiken, kan det ta en tid före du vågar öppna dig själv till någon. Men det finns inget som borde oroa dig: precis för att du inte är ett tråkigt genomsnitt, älskar man dig.


    fick också den.
Svar på tråden Vem är du enligt testet och stämmer det?