• wordsfrommykeyboard

Nu blir Familjeliv ytterligare en vanlig medlem mindre

Familjeliv är inte det forum det en gång var, nu är det ett ställe där man får föra fram hat mot invandrare, kvinnor, homosexuella mfl och där de som protesterar får motta näthat och hot.

Man brukar säga att råttorna är först att lämna skeppet men när det gäller Familjeliv kommer det bli tvärtom, vanliga medlemmar flyr och råttorna blir kvar och till slut har Familjeliv blivit en systersite till Avpixlat eller Flashback.

Jag lämnar näthatarna i tron om att de har 'vunnit' och att dom lyckats skrämma bort ytterligare en medlem men i själva verket är det vi som vänder ryggen till hatet som vinner.

Hej då Familjeliv

• Svar på tråden Nu blir Familjeliv ytterligare en vanlig medlem mindre
  • Anonym (Zing)

Hen kommer snart tillbaka. Hen brukar göra det.

• audio

Det är tämligen svårt att bistå med någonting om man blir misstänkliggjord, därav min tystnad. Jag vägrar bli separatist.

• taquine

FL har urartat genom att pedofili och hebebefili blivit helt ok ,flashback är sundare ,, 

Goodness me
  • Dr Nail

Jaha. En ryggprotest då isf. Trendmedvetet om inte annat...

• audio

Tänkte bara säga att jag tycker att det är larvigt att tumma, men det är ett verktyg det med antar jag. Drömmer

• audio
    Vanillaextract skrev 2015-03-02 22:03:18 följande:

Haha vi är alla såå ledsna. Jag hoppas du hittar ett forum med större censur du kan trivas på.

Vi fick -2 båda två
  • Anonym (Vi får väl se)

Det är inte trevligt att bli näthatad för att man har en ovanligt rättsinnig livsfilosofi. Vissa klankar ner på andra för att de inte är som dem själva.

• Anonym (Vi får väl se)

Det är inte trevligt att bli näthatad för att man har en ovanligt rättsinnig livsfilosofi. Vissa klankar ner på andra för att de inte är som dem själva.

• Anonym (g)

Förstår dig. Ska avsluta mitt medlemskap också.

Svar på tråden Nu blir Familjeliv ytterligare en vanlig medlem mindre