• blomma41

    Får bara höra du var snygg..

    Tycker det är jobbigt o tröttsamt att höra om man går med i dejtingsida att vad söt du är snygging ...varför går killarna mest på utseendet? Jag brukar söka endast seriöst men får känslan av att det bara är ute efter mys under filten till en film o kanske kramas lite...hur sjutton ska man blir tagen på allvar? Jag visar endast ansiktet men får känslan av att det bara ska leda till en sak...varför? är 42 i sommar o har 3 barn vuxna....

  • Svar på tråden Får bara höra du var snygg..
  • blomma41

    men varför så viktigt? I  vissa fall så ser ju faktiskt inte killen/mannen ut så där jättebra själv men ställer krav ändå. Min egna erfarenhet är numera hur han är som person.

  • Haskel
    blomma41 skrev 2015-03-03 23:54:30 följande:

    men varför så viktigt? I  vissa fall så ser ju faktiskt inte killen/mannen ut så där jättebra själv men ställer krav ändå. Min egna erfarenhet är numera hur han är som person.


    De vill bara ge dig en komplimang för att visa att du är intressant, och kanske göra dig glad. De skulle säkert också ha gett dig en komplimang angående din personlighet också, om de bara visste hur du var. Ens personlighet låter sig inte visas på bild, och några rader text säger inte heller mycket.

    Kvinnor vill ofta börja som vänner, för att sedan låta det bli mer seriöst.
    Män är ofta mer kroppsliga och fysiska, och börjar hellre som sexpartners, eller iaf puss/kram/hångel-partner. 

    Kvinnor känner sig ofta mest bekräftade mentalt.
    Män känner sig ofta mest bekräftade fysiskt.
  • blomma41

    ja sånna män som vill ha sexpartners osv har inget hos mej att hämta, tragiskt att det är så. Men man berättar ju om sej själv och vad man inte söker som KKs men ändå skriver dom.

  • Sensitiveguy
    blomma41 skrev 2015-03-03 23:40:09 följande:

    Vilka sidor är seriösa då? Många kostar ju skjortan för mej...men men..


    Match.com?
  • Sensitiveguy
    blomma41 skrev 2015-03-04 00:43:08 följande:

    ja sånna män som vill ha sexpartners osv har inget hos mej att hämta, tragiskt att det är så. Men man berättar ju om sej själv och vad man inte söker som KKs men ändå skriver dom.


    Det är väl inte tragiskt? Bara du vet vad du vill ha. De får hålla sig till Bodycontact.
  • Prällen
    blomma41 skrev 2015-03-03 23:54:30 följande:

    men varför så viktigt? I  vissa fall så ser ju faktiskt inte killen/mannen ut så där jättebra själv men ställer krav ändå. Min egna erfarenhet är numera hur han är som person.


    Ok. Jag tror mycket på biologi. Jag tror män väljer kvinnor utefter hur friska deras barn kommer att bli och jag tror att kvinnor väljer män utefter hur dom kan försörja, försvara dom.
    Hur man ser ut och att man är ung är viktigt för hur ens barn kommer att bli.
  • Sensitiveguy
    Prällen skrev 2015-03-04 01:03:45 följande:

    Ok. Jag tror mycket på biologi. Jag tror män väljer kvinnor utefter hur friska deras barn kommer att bli och jag tror att kvinnor väljer män utefter hur dom kan försörja, försvara dom.

    Hur man ser ut och att man är ung är viktigt för hur ens barn kommer att bli.


    Då skulle aldrig fula människor fortplanta sig - fel, bevisligen.
  • blomma41

    Men jag är nu 42 i sommar som jag skrev och inget handlar om flera barn ,utan finna en kille/man som jag kommer tycka om och dela mitt liv med, och jag skriver i min annons vad jag söker och allt det, Match.com är väl dyrt? Men tack för tipset. Jag ställer själv inga höga krav utan vanliga saker som är viktiga för mej.

  • Sensitiveguy
    blomma41 skrev 2015-03-04 10:51:48 följande:

    Men jag är nu 42 i sommar som jag skrev och inget handlar om flera barn ,utan finna en kille/man som jag kommer tycka om och dela mitt liv med, och jag skriver i min annons vad jag söker och allt det, Match.com är väl dyrt? Men tack för tipset. Jag ställer själv inga höga krav utan vanliga saker som är viktiga för mej.


    Kan kosta men hög sannolikhet att träffa någon där.

    Annars Happy Pancake, helt gratis.
  • blomma41

    Happy pancake och badoo är inget att ha varit med där i flera år, behövs nog en seriös dejtingsida. tack för svaret.

  • Sensitiveguy
    blomma41 skrev 2015-03-04 15:39:30 följande:

    Happy pancake och badoo är inget att ha varit med där i flera år, behövs nog en seriös dejtingsida. tack för svaret.


    Hoppas du hittar någon!
  • Sensitiveguy
    blomma41 skrev 2015-03-09 21:37:59 följande:

    Tack ja det är inte det lättaste...


    Ge inte upp!
  • blomma41

    de roliga är ju det att det ärr amma killar kvar på dessa dejtingsidor...är det ingen som vill ha dom har jag tänkt många gånger.

  • Sensitiveguy
    blomma41 skrev 2015-03-11 23:50:29 följande:

    de roliga är ju det att det ärr amma killar kvar på dessa dejtingsidor...är det ingen som vill ha dom har jag tänkt många gånger.


    Det är ett överflöd av män på de sidorna.
Svar på tråden Får bara höra du var snygg..