Fler som börjar tröttna på familjeliv?
Har varit medlem i många år men börjar tröttna. Sidan är inte vad den en gång var. Fler som inte fattar varför de hänger kvar här längre?
Har varit medlem i många år men börjar tröttna. Sidan är inte vad den en gång var. Fler som inte fattar varför de hänger kvar här längre?
Har bara varit medlem ett par år och tyckte i början att jag alltid kunde bidra med synpunkter och följde gärna trådar av rent allmänintresse. Det känns som för många innehåller kiss, bajs, sex och påhopp och andra där frågeställaren verkar helt snurrig.
Ja jag...
Ser det som ett tidsfördriv ibland. Att läsa om alla stolpskott emellanåt kan ju göra att man själv känner sig ganska bra ;)
Hur gör man om man vill ta bort sig på nya sidan, nån som vet?
håller med. Jag avslutade mitt medlemsskap för några månader sen faktiskt just för att det var så mycket trolltrådar och dumheter, men sen gick jag med igen för att jag behövde komma i kontakt med en person och nu skäms jag nästan att jag ff är kvar. Kommer troligen avveckla även denna min nya profil ganska så snart
Japp, har varit medlem sen 2006 och har alltid gillat de olika trådarna, numera har jag totalt tröttnat dock, en massa främlingsfientlighet, anti feminister osv. Jag har inget emot debatt, men det känns som att forumet har svämmat över av troll från Flashback med en fråga i huvudet. Så trist. Från att ha varit inne i stort sett varje dag, kollar jag i kanske 5 minuter någon gång i veckan och känner mig inte involverad alls längre
Jaa, verkligen. Dom enda som känns seriösa härinne är dom som pratar graviditet, barn och sånt som har med det att göra. Och det är jag inte intresserade av. Resten..: har du onanerat idag, och liknande idiot trådar är ju bara för mycket. Om man startar en tråd om något viktigt så är folk inte intresserade. Bara om det handlar om sex och trams. Visst, det finns några intressanta trådar men fler svar blir det på om nån frågar efter namn på barn lr om man brukar ta satsen i munnen. Mycket egendomligt. Har varit med sen nu i julas men jag har fått nog. Likadant alla trådar om invandring. Så länge folk vill ta emot invandrare och öppna sina hjärtan så går det bra men om nån tycker tvärtom så blir det ett jävla liv och så blir dom genast rasister. Åsikter får bara vara åt ett håll annars är det död åt tengil direkt. Näe, det här forumet är inte speciellt trevligt. Letar vidare efter seriösa forum. Tack för mig !!!!
jag skulle gärna hitta ett annat forum men jag vet inte riktigt om det ens finns några bra? Jag skulle vilja ha något där man kan diskutera framför allt utan trolltrådar och där moderatorerna är lite mer framåt och konsekventa
. hade jag tid skulle jag gärna starta ett forum själv
Och en sak till. Folks sätt att se på otrohet som nåt självklart här inne. Det är helt sjukt. Man blir helt spyfärdig. Så! Nu har jag sagt mitt.