• Anonym (PKPKPKPKPK)

Dags att Familjeliv börjar stå upp för yttrandefriheten

Familjeliv ska vara en hemsida där debatter ska flöda, men så är det inte. Många debatter som ifrågasätter eller bara diskuterar invandring, islam, tiggeri och annat förbjuds och tars bort. Detta trots att dessa trådar varken innehåller några rasistiska komentarer eller påståenden, några personliga påhopp eller annat som skulle kunna ligga till grund för ett borttagande av tråden ifråga.

Det går ofta till som så att trådarna anmäls och spammas av ett fåtal rabiata vänsterextremister, dessa vill att alla trådar som inte är enligt deras egna agenda förbjuds. Och det svaga, bekväma och PK vänliga Familjeliv rättar sig efter dessa extremisters påhällande. Dessa människor stryper yttrandefriheten.

Det måste bli en ändring på detta. En del trådar måste givetvis tas bort!!! Men problemet är att man tar bort nästan samtliga trådar som går stick i stäv med extrimistens egna åsikter. Man tar bort trådar där folk, utefter relevanta källor, skapar en frågeställning.

DET FÅR BLI ETT SLUT PÅ DET NU!!!   

• Svar på tråden Dags att Familjeliv börjar stå upp för yttrandefriheten
  • Anonym (-)
    Vanillaextract skrev 2015-03-05 14:33:29 följande:
    Ts pratar inte inlägg som bryter mot reglerna. Det slutar inte vara sant för att du upprepar något annat.
    Och reglerna som finns ändras inte för att vissa inte vill följa dom.

Du vet dom reglerna du godkände när du satte upp dig på forumet.

• Anonym (-)
    misil skrev 2015-03-05 14:46:23 följande:
    Så du är lite grann som dessa självutnämnda sharia poliser som springer runt i vissa förorter och påpekar och tillrättavisar folk om dom går över gränsen enligt deras egna uppsatta regler.
    Är det några som säger hur saker ska vara så är det väl rasister om man nu ska vara petig, fast du kanske tycker det är ok att vissa människor ska bestämma över andra

• Anonym (Anti-SD)
    Vanillaextract skrev 2015-03-05 14:31:29 följande:

Haha men va? Du vet inte vilka andra anonyma är för att du också är anonym.

Jo, jag är infiltratör.
  • Anonym (Anti-SD)

Så du är lite grann som dessa självutnämnda sharia poliser som springer runt i vissa förorter och påpekar och tillrättavisar folk om dom går över gränsen enligt deras egna uppsatta regler.

Nej, jag är en man av lagen.
  • Anonym (arg)
    Det vimlar av dessa självgoda besserwissrar som behöver skaffa sig ett eget liv.
  • Vanillaextract
    Anonym (-) skrev 2015-03-05 14:53:10 följande:

Och reglerna som finns ändras inte för att vissa inte vill följa dom.

Du vet dom reglerna du godkände när du satte upp dig på forumet.

Du menar dom reglerna ingen förutom du pratar om? Är du en sån människa som aldrig kan erkänna när du gjort något fel?
  • ölburk2
    Anonym (-) skrev 2015-03-05 14:54:19 följande:
    Är det några som säger hur saker ska vara så är det väl rasister om man nu ska vara petig, fast du kanske tycker det är ok att vissa människor ska bestämma över andra
    Eller mer exakt. Rasister vill alltid bestämma över andra, å därför betyder yttrandefrihet för dom, att rasister har rätt att skriva å uttrycka vilken skit som helst om andra människor, medans vi andra ska hålla käft, annars kommer vänsterargumentet flygande från rasististerna.
    Fråga mig inte efter källa, ni får söka sanningen själva.
  • Anonym (haha)
    Anonym (Anti-SD) skrev 2015-03-05 02:03:21 följande:
    Politisk kunskap betyder det. Något för sverigedemokrater att plugga på.
    Ja, eller för dig. PK står för POLITISK KORREKTHET och inget annat. Ajaj, du gjorde bort dig två gånger...
    Först när du helt självsäkert skrev vad det betyder fast du inte hade en aning uppenbarligen och sen när du säger att Sverigedemokrater inte vet vad det betyder och att de borde lära sig det. Pinsamt hahaha!
  • Anonym (Anti-SD)
    Anonym (haha) skrev 2015-03-05 20:29:05 följande:

Ja, eller för dig. PK står för POLITISK KORREKTHET och inget annat. Ajaj, du gjorde bort dig två gånger...

Först när du helt självsäkert skrev vad det betyder fast du inte hade en aning uppenbarligen och sen när du säger att Sverigedemokrater inte vet vad det betyder och att de borde lära sig det. Pinsamt hahaha!

Det där med humor, det var nog inte din starkaste gren om man säger så.
  • Anonym (Anti-SD)
    ölburk2 skrev 2015-03-05 18:57:36 följande:

Eller mer exakt. Rasister vill alltid bestämma över andra, å därför betyder yttrandefrihet för dom, att rasister har rätt att skriva å uttrycka vilken skit som helst om andra människor, medans vi andra ska hålla käft, annars kommer vänsterargumentet flygande från rasististerna.

Och PK-media. Och "asylkramare". Och "mångkultursvurmare". Och "vänsterextremister". The list goes on...
  • Anonym (H)
    Anonym (Anti-SD) skrev 2015-03-05 20:36:38 följande:

Och PK-media. Och "asylkramare". Och "mångkultursvurmare". Och "vänsterextremister". The list goes on...

Och glöm inte "etablissemanget"!!!
  • Anonym (haha)
    Anonym (Anti-SD) skrev 2015-03-05 20:32:46 följande:
    Det där med humor, det var nog inte din starkaste gren om man säger så. smile5.gif
    Nja, likväl som att kunskap inte är din Förstår att du inte tyckte det var roligt!
  • Anonym (Anti-SD)
    Anonym (H) skrev 2015-03-05 20:40:58 följande:

Och glöm inte "etablissemanget"!!!

Självfallet! How could I forget?!?
  • Anonym (Anti-SD)
    Anonym (haha) skrev 2015-03-05 20:41:50 följande:

Nja, likväl som att kunskap inte är din Förstår att du inte tyckte det var roligt!

Nej, det vore den inte om allt jag skrev var seriöst, vilket du tycks tro. Men som sagt, humor var svårt för dig. Humor bör inte vara sanning, ironi stavas nyckeln.
  • Anonym (haha)
    Anonym (Anti-SD) skrev 2015-03-05 20:50:40 följande:
    Nej, det vore den inte om allt jag skrev var seriöst, vilket du tycks tro. Men som sagt, humor var svårt för dig. Humor bör inte vara sanning, ironi stavas nyckeln. smile5.gif

Alltid lätt att skylla sina verbala och skriftliga misstag på att man var ironisk men visst, jag köper det.
    Fick mig ett gott skratt iaf och det tackar jag för
  • Anonym (Anti-SD)
    Anonym (haha) skrev 2015-03-05 21:03:36 följande:

Alltid lätt att skylla sina verbala och skriftliga misstag på att man var ironisk men visst, jag köper det.

Fick mig ett gott skratt iaf och det tackar jag för

Du tror på fullt allvar alltså att jag var seriös när jag sade att "PK" betyder politisk kunskap?
  • Anonym (Anti-SD)

Ni sverigedemokrater är ju helt humorbefriade...

Svar på tråden Dags att Familjeliv börjar stå upp för yttrandefriheten