• Lillyros

Äntligen gravid!

Här kan vi som haft de lite krångligt skriva! Har just plussat efter drygt två år (ett missfall maj 2013) har gått på pergotime under hösten och nu jädrar bet det:)

Här vill vi inte läsa om någon de tog 6 månader för! Det blir som ett hån.

Jag har bf 11/11-15

• Svar på tråden Äntligen gravid!
  • Cissi2801
    Lillyros skrev 2015-03-09 07:26:20 följande:

Här kan vi som haft de lite krångligt skriva! Har just plussat efter drygt två år (ett missfall maj 2013) har gått på pergotime under hösten och nu jädrar bet det:)

Här vill vi inte läsa om någon de tog 6 månader för! Det blir som ett hån.

Jag har bf 11/11-15

Jag går gärna med, jag och sambon försöker själva, men är rätt osäker på ägglossningen ifall den kommer...

Ska boka tid till en fertilitetsutredning ifall det inte blir något denna månaden heller...
  • Lillytroll

Hej Lillyros! Grattis!

Vad härligt!

Vi plussade förra veckan. Efter 19 månaders försök, så det tog sej på nummer 20.

Vi hade ett tidigt missfall i början januari. Vi var på utredningen under november-december u.a. Och bara det var frustrerande.

Men nu lyckades vi!

Och vi har bf 9/11, som jag räknat ut på äl. Eftersom jag har världens koll på den, då jag tagit hjälp av cb fertilitetsmonitor.

Spännande att vi har bf så nära!

• Fröken Smilla

Hej!

Jag plussade för några veckor sedan efter en IVF-behandling. Är i v 11 med bf den 8/10. Det tog oss 2,5 år att få vårt efterlängtade plus... Vi hade dock turen att plussa på första försöket med IVF. Vi fick "diagnosen" oförklarlig barnlöshet eftersom man inte kunde hitta något fel på nån av oss.

Nåja, nu är vi i alla fall gravida och väldigt glada för det! Vi har fått se vår lilla plutt på VUL, helt otroligt

• Lillyros

Hej! Kommer starta en fb grupp att skriva i! Vill ni vara med där maila mig fb namn! Gruppen kommer vara hemlig!

• Lillyros

Min mail studioo8@hotmail.com

Lillyros skrev 2015-03-14 23:01:11 följande:

Hej! Kommer starta en fb grupp att skriva i! Vill ni vara med där maila mig fb namn! Gruppen kommer vara hemlig!

• P82i

Vi plussade i Torsdags efter 3,5 års kämpande. Blev en liten IVF bebis ???? trodde ärligt talat aldrig att det skulle gå.

Svar på tråden Äntligen gravid!