• kerforsgren

Visar att jag har ett oläst meddelande- men det har jag inte?!

Högst upp i panelen där det visas om man har fått meddelanden eller andra händelser- visar det nu att jag har ett oläst meddelande.

Jag går in på meddelanden men hittar inga nya meddelanden från någon och den där röda pricken med 1 i stör mig nå så fruktansvärt haha!

Hur får jag bort den?? Kan meddelanden hamna på andra ställen? Eller är det bara en bugg?

• Svar på tråden Visar att jag har ett oläst meddelande- men det har jag inte?!
  • ummsumaya
    kerforsgren skrev 2015-03-09 10:58:30 följande:

Högst upp i panelen där det visas om man har fått meddelanden eller andra händelser- visar det nu att jag har ett oläst meddelande.

Jag går in på meddelanden men hittar inga nya meddelanden från någon och den där röda pricken med 1 i stör mig nå så fruktansvärt haha!

Hur får jag bort den?? Kan meddelanden hamna på andra ställen? Eller är det bara en bugg?

provat logga ut och in igen?
  • Forumvärd

Hej!

Det verkar vara en del småkrångel med inboxarna. Men det är rapporterat till teknik!
    Ha det gott
    Charlotte

• Penida

Samma sak här, har också meddelanden som jag ser men ej kan öppna.

Avskyr CIO-metoder
  • kerforsgren
    ummsumaya skrev 2015-03-09 11:00:56 följande:
    provat logga ut och in igen?
    Flera gånger :)
    Forumvärd skrev 2015-03-10 10:42:20 följande:

Hej!

Det verkar vara en del småkrångel med inboxarna. Men det är rapporterat till teknik!
    Ha det gott
    Charlotte

Toppen! :)

• ummsumaya
    kerforsgren skrev 2015-03-12 20:56:55 följande:
    Flera gånger :)
    Forumvärd skrev 2015-03-10 10:42:20 följande:

Hej!

Ha det gott
    Charlotte

Toppen! :)

Nä, har samma problem, *skratt*, så jag vet att det inte fungerade. Väldigt Irriterande
Svar på tråden Visar att jag har ett oläst meddelande- men det har jag inte?!