• Anonym (Min man)

    Min man grät pga brownie

    Min man grät idag för att jag inte gjorde brownie och vispade grädde till honom. Vad ska jag göra? Jag hade lovat det igår men struntade i det idag. Ska jag fixa det? Tycker lite synd om honom faktiskt :(

  • Svar på tråden Min man grät pga brownie
  • Anonym (MM)
    Anonym (Min man) skrev 2015-03-10 19:00:56 följande:
    Ja, huruvida jag ska baka eller ej, lite vad bu tycker om detta osv osv osv.
    Såg du det här med ketchupen? i såna fall, hjälpte det? 
  • Anonym (rätt ska vara rätt)

    Klart du måste baka som du lovat! Förstår precis vad han går igenom just nu, vilken pärs!! Det är bra att ni har delad ekonomi. Ett ägg hit och dit blir ganska mycket pengar i slutändan! sköt om er och var snälla mot varandra. Kram

  • Anonym (Xander)
    Anonym (Min man) skrev 2015-03-10 18:02:16 följande:

    Alla löften är viktiga. Det handlar om tillit. Vem drar skiljelinjen för vilka löften som är okej att bryta mot och inte okej att bryta mot?


    Ja, hur tänkte du?
  • Coccolina
    Anonym (Min man) skrev 2015-03-10 17:22:23 följande:
    Jag hade faktist lovat honom!!! Bryter du mot löften du gett eller? Gå iväg din feminist.

    Tjoho! Jag är inte feminist tackar som frågar! 
    Du kan lova hur mycket du vill men antar att om du inte gjort det så kanske du hade annat för dig och därför inte kom åt att göra det, är han då så jävla needy efter en brownie kan han baka den själv! 


    Det är små trollungar som gråter för sånna saker inte vuxna män! Är han en man eller trollunge??


    I'm not crazy... My reality is just diffrent than yours....
  • rosa banan

    Jag skulle bli ledsen om du gång på gång har brutit dina löften (stora & små).

    har du gjort det flera gånger?


    Du är lika anonym som en anonym sålänge ditt profil är anonym..tönt
  • Anonym (Carina)

    Jag hoppas att du bakade tillslut.
    Varför svek du honom? 

    Du skriver att löften och tillit är det viktigaste, och ändå verkar du inte följa detta själv.

    Baka en brownie och be om ursäkt, och lova att detta inte händer igen, så han inte ser sig om efter en annan kvinna som är mer pålitligt än du. 

  • Red rose
    Anonym (Min man) skrev 2015-03-10 17:22:23 följande:
    Jag hade faktist lovat honom!!! Bryter du mot löften du gett eller? Gå iväg din feminist.
    varför gjorde du det inte då ??? annars kan du ju göra det en annan dag. Väl inget att böla för.
  • Lingonpappa

    Är han en sån som gillar lapdance? Om du lapdansar för honom, skulle han uppskatta det? Skulle han uppskatta det så pass att han glömmer ditt misstag? Klä ned dig till trosor och linne och böj sig framåt framför honom.

  • A kvinna
    Anonym (Min man) skrev 2015-03-10 16:59:16 följande:

    Ja jag ska. Men han får ersätta för produkterna jag ska använda, dvs ägg osv. Vingar delad ekonomi och delad mat i kylen. Han har inte ägg, mjölk osv osv som krävs för att baka brownie, så han får ersätta mig


    Nu när du inte bakade Brownie till din man , kan du kanske baka nu istället om du inte har gjort det, och bjuda honom på ingredienserna som ett litet förlåt för att du inte höll löftet att baka till honom. Då blir ni båda glada :)
  • Red rose
    Anonym (elak) skrev 2015-03-10 22:24:51 följande:

    Håll honom på sträckbänken. Ge honom inte någon brownie. Se hur lång tid det tar innan han bryter ihop totalt.


    varför skulle han bryta i hop av en djävla kaka och en kärring ??? 
  • Kvinna29

    TS Är din man gay ? En äkta man som har pungkulor gråter inte över en kaka vad äckligt å avtändande han är. Skulle aldrig ta en sån med tång 

  • Nymphaea
    Red rose skrev 2015-03-11 21:18:08 följande:
    varför skulle han bryta i hop av en djävla kaka och en kärring ??? 
    Därför att troll.
Svar på tråden Min man grät pga brownie