• Anonym (Putte)

Äckligaste du råkat bildgoogla?

Ja, vad är det äckligaste du råkat googla? Kan inte bara vara jag som fått se syner man aldrig kan bli av med.

Det äckligaste jag råkat bildgoogla är fotvård. Dom bilderna som dök upp fick magen att vända sig samtidigt som jag inte kunde låta bli att kolla.

• Svar på tråden Äckligaste du råkat bildgoogla?
  • Anonym (kräks)
    Ellaria skrev 2015-03-13 17:39:22 följande:

Blue waffles Tyst

Fy fan va vidriga bilder
  • Anonym (K)

Krokodil. Det blev bilder på ruttnande armar och ben hos personer som tagit drogen krokodil.

• Anonym (c)

Det var nog den där sjukdomen där människor typ "tappade" hud, eller att huden sprack upp... minns inte vad sjukdomen hette.

• spillerkillern
    Sarakechi skrev 2015-03-13 18:06:49 följande:

Tryptofobi!!!

hahaha det googlade jag tidigare idag, sjuka bilder, men det mesta verkar lyckligtvis vara manipulerat, såvida det inte finns ett sällsynt tillstånd där lotus växer i huden ;)
  • Anonym (Blääää)
    Ellaria skrev 2015-03-13 17:39:22 följande:

Blue waffles

Var ju tvungen att kolla detta och fy fan vad äckligt det var, blääää.
  • Anonym (??)
    Anonym (Blääää) skrev 2015-03-13 20:54:10 följande:
    Var ju tvungen att kolla detta och fy fan vad äckligt det var, blääää.
    Men vad är det?! Vågar inte googla nu....
  • audio
    Anonym (??) skrev 2015-03-13 21:00:19 följande:
    Men vad är det?! Vågar inte googla nu....
    Haha jooo kom igen nu
  • Anonym (Mamma)

Severe eyeinfection.

Min unge ville inte ta sin ögonsalva och jag ville inte bråka. En enkel bildgoogling och sen gick det som smort.

• Thotis90
    Thotis90 skrev 2015-03-13 17:35:28 följande:

Jag har publicerat en jämförelsebild av buken, en frisk kvinna och en kvinna med endometrios.

Såg nu att jag läste inläggens rubrik fel... Måste ha varit trött eller nåt. Det äckligaste jag har bildgooglat vet jag faktiskt inte. Någonting kroppsligt, tror jag.
    Ofrivilligt barnlös med endometrios - fuckendo.blogg.se
  • Alana

Det värsta jag googlat var bilder på människor som blivit uppätna av pirayor! Inga trevliga bilder.

• Anonym (Fia)
    Anonym (c) skrev 2015-03-13 20:32:15 följande:

Det var nog den där sjukdomen där människor typ "tappade" hud, eller att huden sprack upp... minns inte vad sjukdomen hette.

Stevens Johnsons Syndrom?
  • Astrofys

En olycka med industrisvarv där armen fastnat. Köttet hade klämts ut ur armstyget som ur en nötkrämspåse ungefär Kräks KräksKräksKräks   

• Anonym (ida)

Jag googlade inte men kompis skickade en länk som jag klickade på utan att tänka på vad det stod www.ratemypoo.com

Kräkvarning!!

• Anonym (Dirty Dirk)

Den gång som jag ville veta mer om hemorrojder så skulle jag inte bildsökt...urrk

• Anonym (Blä!)

Effekterna av krokodil, som några har nämnt, är ju inte vackert att se på.

Googlade också på "black hairy tongue" (ett symptom som man kan få av vissa mediciner), vilket gav en inte alltför rolig bild att för evigt bära med sig i sitt huvud.

En i sammanhanget inte alltför äcklig(?) men ganska rolig googling var en kompis som skulle leta pajrecept och Googlade, i närvaro av bl.a. några andra barnfamiljer, "Creampie". Gav upphov till en lite lustig situation. Safe search är numera alltid aktiverad och kompisen försedd med uppdaterad lexikalisk kunskap. (Barnen tog inte skada eftersom de var i bebisåldern). 

Svar på tråden Äckligaste du råkat bildgoogla?