• Anonym (Äckligt)

Skickade snap-video till fel person

Vet ni vad snapchat är?

Jag gjorde en snap där jag filmade mig när jag öppnar min rumpa och släpper en prutt. Skulle skicka videon till min kollega men råkar av misstag skicka till en tjej som jag dejtar. Jag stelnar till och tror att jag ska dö. Helt plötsligt får jag en snap tillbaka där hon gör samma sak, hon filmar sin rumpa (med trosan på dock) och pruttar. Jävla äckel. På riktigt, jag är fan äcklad. Varför gjorde hon så? Jag vill inte veta om hon gör sånt och släpper sig. Osexigt så jag bara vill spy. Hon tänder säkert på sånt. Vi har inte skickat nåt sms eller ringt efter det. Detta händer under eftermiddagen. Jag undrar om ni tror att hon svarade med denna snap för att be mig dra åt helvete eller hon skickade denna snap för att hon tänder på det?

• Svar på tråden Skickade snap-video till fel person
  • Anonym (P)

Och eftersom folk på familjeliv är tankeläsare så ska vi veta detta!!,?

Tycker att det låter som att ni förtjänar varandra!

• CissiJissi

Haha vilken skala du ger oss, antingen vad hon dig dra till helvete eller så TÄNDER hon på det?? I min värld var det mer "hej prutt är kul och haha nu svarar jag med samma skämt tillbaka". Prutt är tidlöst. Otroligt vågat av henne tycker jag.. Hon lär inte bry sig så mycket om vad du tycker! :)

• Anonym (ok)

fast du var ju lika äcklig ts- du var äcklig först dessutom :) 

• FIame

Trollolloiollollioll-hahaha-hahahá.

">

• Anonym (hej)

Hon kanske trodde du tände på det? Och kanske ville få dig kåt

Det var ju du som började

• Anonym (hej)

Hon kanske trodde du tände på det? Och kanske ville få dig kåt

Det var ju du som började

Svar på tråden Skickade snap-video till fel person