• Anonym (Undrande)

Hur många orgasmer är det normalt att få? Hur många kan man få?

Jag har hört från en man att hans fru får 7-13 orgasmer per kväll. Det första jag tänker på är att hon måste ju fejka. Eller kan man få så många?? Jag har fått max tre under en sexakt. Hur många har ni fått?

En tjej i gymnasiet sa att hon fick 13 stycken. Då sa vi att hon ljög. Men fick hon det eller visste hon inte hur en orgasm kändes kanske?

• Svar på tråden Hur många orgasmer är det normalt att få? Hur många kan man få?
  • Anonym (Olika…)

Klitoris, bara en. Blir känslig efteråt.

g-punkten eller fontän, flera. har man fått en fontän vill man bara ha fler. Hela sängen blöt.

• Anonym (Husfrun)

Har ägnat en del tid åt att lära känna mig själv och har lätt för att få orgasm. Svårt att säga hur många, det kan lika gärna vara en lång som riktigt många i rad. Vissa ligg är som en enda lång orgasm och vid andra kommer man en gång. Olika helt enkelt men visst kan man få flera i rad. 

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Agnåm)
    Anonym (Många) skrev 2015-03-17 18:20:51 följande:

Jag tillhör den skaran människor som kan komma hur många gånger som helst när jag gör det själv! kan komma 3-5 gånger i minuten i uppemot 2 timmar, eller sålänge jag orkar, man blir ju ganska slut ;) Men jag skattar mig lycklig =)

Med killen blir det ett par gånger varje gång, vilket jag också är nöjd över!

Upp till 600 orgasmer på 2 timmar, eller längre! Och du hinner med att räkna allihop? 
    ...
    😂
  • Anonym (Nightstride)
    Anonym (Agnåm) skrev 2025-08-31 08:54:22 följande:
    Upp till 600 orgasmer på 2 timmar, eller längre! Och du hinner med att räkna allihop? 
    ...
    😂
    Hon skrev inte att hon kom 600 gånger, utan att hon kommer ca 3-5 gånger per minut och att hon kan hålla på på det viset i två timmar eller så länge hon orkar. Då har hon nog inte ägnat sig att räkna till 600 utan hon ungefär hur ofta hon kommer och hur länge hon håller på.

Trovärdigheten i det tio år gamla inlägget kan säkert ifrågasättas men i så fall på andra grunder än själva räknandet. 
  • Anonym (Anna2)

Haha, 600 orgasmer är såklart helt orimligt. 7?13 kan nog hända ibland om man är väldigt lättorgasmisk, men varje kväll låter tveksamt. Mer sannolikt att kvinnan fejkar.

Dessutom är det faktiskt runt 10 % av kvinnor som aldrig fått en orgasm alls enligt undersökningar. Med den logiken är det antagligen ännu fler som känner nåt härligt och räknar det som en orgasm, fast det egentligen bara är intensiv njutning och inte en riktig orgasm. Jag trodde också att det var det som var en orgasm innan jag faktiskt fick min första. 

För egen del: absolut max 3?4 orgasmer under en riktigt bra kväll (över typ 2?3 timmar). Det vanliga för mig är dock 1, både på egen hand och med min man.

• Anonym (FDE)

Två, kanske någon gång tre, sedan blir det för mycket. Gör nästan ont.

• Anonym (Sanna)

6 st har jag fått som mest och det har hänt vid flera tillfällen. Nu var det länge sen dock det där var i ungdomen då jag var under 25 och mycket mer kåt och ville ha sex ofta och länge. Har en bra lust kvar men den har dämpats betydligt för förr var jag ärligt talat överkåt 😅 Nu är jag 38 och kommer 2 ggr per gång. 2 är ett måste. Är absolut inte nöjd förrän efter andra gången. Men skulle kunna köra på en tredje gång men vi är båda nöjda då och ganska slut.

• Anonym (Hmm)

Kan ha skrivit det förut men - har haft en kvinna  som kom multipelt hur många gånger som helst. Höll på att skrämma skiten ur mig första gången.
    Jag knullade och skakade och krampade hela tiden. Trodde fan att hon skulle dö.
    Däremot har jag aldrig upplevt en "skrikare" så det är väl kvar på listan ...

• Anonym (B)

Och jag har aldrig kommit vid sex. Är 50 år nu. Det känns helt overkligt att läsa den här tråden, jag har fortfarande ibland svårt att förstå att många andra kvinnor verkligen får orgasm vid sex. Det känns så väldigt lyxigt.

• Anonym (H)

Jag tror det är väldigt olika. Själv har jag lätt för att få orgasm och får sällan mindre än tre när min man och jag har sex. Kvinna 57

• Anonym (E)
    Anonym (B) skrev 2025-09-01 11:43:27 följande:

Och jag har aldrig kommit vid sex. Är 50 år nu. Det känns helt overkligt att läsa den här tråden, jag har fortfarande ibland svårt att förstå att många andra kvinnor verkligen får orgasm vid sex. Det känns så väldigt lyxigt.

Vad menar du med sex i ditt svar?
  • Tobben

Det känns orättvist att det är så väldigt olika. Ett ex kom väldigt snabbt och ofta, särskilt vid analt.  Max fem minuter innan första orgasmen och sedan kom hon gång efter snnsn tills jag inte orkade mer.
    Ett annat ex kom inte över huvud taget och hade aldrig gjort det heller. 

Stor skillnad mellan oss killar mer. En bekant kan få fem orgasmer på under en timme, medans jag själv har det väldigt kämpigt med att "ladda om" en enda gång på samma timme.

• Anonym (Mannen)
    Tobben skrev 2025-09-02 07:02:03 följande:

Det känns orättvist att det är så väldigt olika. Ett ex kom väldigt snabbt och ofta, särskilt vid analt.  Max fem minuter innan första orgasmen och sedan kom hon gång efter snnsn tills jag inte orkade mer.
    Ett annat ex kom inte över huvud taget och hade aldrig gjort det heller. 

Stor skillnad mellan oss killar mer. En bekant kan få fem orgasmer på under en timme, medans jag själv har det väldigt kämpigt med att "ladda om" en enda gång på samma timme.

Jo det är orättvist fördelat. Fruns ex kunde komma flera gånger men jag har aldrig lyckats med det. Med honom kom hon under samlagen, men det kan hon inte med mig.
  • Anonym (B)
    Anonym (E) skrev 2025-09-01 23:24:32 följande:
    Vad menar du med sex i ditt svar?
    Jag menar all typ av sex med en annan människa i samma rum.
  • Anonym (Hh)

Jag kan inte heller komma vid sex och även själv måste jag kämpa. Det går alltid med satisfyern men en gång, absolut max två och jag orkar nästan aldrig få till en andra. Då får jag kämpa till jag får träningsvärk dagen efter och andra orgasmen är heller aldrig bra så det är inte värt det. Är heller inte sugen mer efter att jag fått en så det brukar väldigt sällan bli mer än så. 
    Just vid sex är det okej ändå, det är ju skönt i alla fall även om jag så klart skulle vilja ge min partner mitt klimax. Men visst kan jag vara lite avundsjuk på kvinnor som lätt får orgasm. 

• Meddelande borttaget
  • Wattie

Jag får ibland en, max två halv skapliga orgasmer vid varje tillfälle. Frugan kommer 9/10 och allt från 1 till +15, mkt beror på hur länge vi får hålla på ostört.

Svar på tråden Hur många orgasmer är det normalt att få? Hur många kan man få?