• Anonym (funderar)

Hans barn sover i samma rum

jag har träffat en man sen ett tag tillbaka.
    Han har barn och jag oxå.

Hans barn, det ena barnet som är i förskoleåldern, sover i samma rum som honom, för det är trångt med utrymme.

Jag sover där väldigt ofta och tycker att det känns obekvämt att ha sex när hans barn sover i samma rum.

Hur ska man göra?
    Kan man ge på förslag att han och hans andra barn delar rum?

Dom delar rum hos mamman för hon bor mindre...

• Svar på tråden Hans barn sover i samma rum
  • Anonym (i)

Nej vad hemskt har ni sex i samma rum?

• Anonym (Andra rum)

Så länge barnet sover ser jag inget hemskt i det. Men klart man kan bli obekväm! Ni får väl ha sex i duschen eller annat rum när det är hans vecka? Eller helt enkelt avstå tills ni har mer plats.

• Anonym (funderar)

Jo det är sant. Men nu vet ju jag att han inte kommer/ kan skaffa större boende.

Och barnen blir ju bara äldre.

• Anonym (va?)

Men ha inte sex då? Det är väl bara att säga att när barnet ligger i sovrummet har vi INTE sex, sen är det upp till honom att lösa problemet.

• Anonym (snälla nå'n)

Men snälla nån ha sex någon annanstans bara. Vi, inklusive många andra, samsover med våra barn länge. Hade ett tag tre barn i vår gigantiska säng. Vi har inte sex med barnen i samma rum. Det går att lösa....lovar . Och utan att man måste "köra iväg" något barn.

• Molly1

Man kan ju faktiskt ha sex i soffan eller något INNAN man går och lägger sig. För barnet går ju och lägger sig tidigare gissar jag?

• Dixie
    Anonym (funderar) skrev 2015-03-17 16:28:46 följande:

Jo det är sant. Men nu vet ju jag att han inte kommer/ kan skaffa större boende.

Och barnen blir ju bara äldre.

så planen är att ni alltid ska vara särbo? 
  • Anonym (va?)
    Anonym (snälla nå'n) skrev 2015-03-17 22:08:53 följande:

Men snälla nån ha sex någon annanstans bara. Vi, inklusive många andra, samsover med våra barn länge. Hade ett tag tre barn i vår gigantiska säng. Vi har inte sex med barnen i samma rum. Det går att lösa....lovar . Och utan att man måste "köra iväg" något barn.

Fast gemensamma barn är ju en helt annan sak..

Och att säga "det går att lösa" beror ju helt på omständigheterna. Vissa skilsmässobaen är otroligt efterhängsna, vissa hus har inte lås på några dörrar, vissa barn är alltid hemma... med gemensamma barn och gemensamt boende kan man lägga upp livet på ett helt annat sätt än man ibland måste med icke gemensamma. .
  • Anonym (snälla nå'n)
    Anonym (va?) skrev 2015-03-17 23:09:03 följande:

Fast gemensamma barn är ju en helt annan sak..

Och att säga "det går att lösa" beror ju helt på omständigheterna. Vissa skilsmässobaen är otroligt efterhängsna, vissa hus har inte lås på några dörrar, vissa barn är alltid hemma... med gemensamma barn och gemensamt boende kan man lägga upp livet på ett helt annat sätt än man ibland måste med icke gemensamma. .

Men barnet i fråga är ju litet och sover. Ha sex i ett annat rum bara. Värre med stora barn som är uppe sent. Jag får inte känsla av att pappan måste lägga sig samtidigt för att barnet ska sova. Vardagsrummet, badrummet, köket? Det låter inte som han bor i en studentlägenhet. Låt barnen somna i det äldsta barnet rum och bär sedan över till sovrummet om det behövs. Jo, det går att lösa.
  • Anonym (hmm...)

Tycker verkligen INTE ni ska ha sex med barnet i samma rum!

Bor barnet på heltid?

• Anonym (Knulla på)

Pumpa på bara, stöna och lev ut för fan..

Svar på tråden Hans barn sover i samma rum