Min ex sambo vill göra vår son homo?
Hej alla! kände att jag behövde lika sinnade att tala med så jag vänder mig till er. Jag har 2 barn en på 7 år och en på 2år båda är pojkar. Jag jobbar som poledancer på en klubb i centrala stockholm, och har med mig min 2åriga son, som är på en dagis avdelning för personalen medans vi jobbar iallafall.
Min ex sambo har varit hemma med min 7åriga son ett tag nu då han är sjuk (vi delar vårdnad på bara honom) iallafall så idag när jag skulle hämta honom, så ser jag att hans pappa har köpt dockor till honom... barbie liknande, jag blev självfallet fly förbannad eftersom jag inte vill att min son ska bli bög, eller springa runt i tjejkläder när han blir äldre. Mitt ex blev jätte arg på mig? och bad mig dra åt h*lvete eftersom "grabben" kunde få leka med vad han ville,
Detta hände tidigare under dagen och undrar nu om jag gjorde fel? min son blev jätte ledsen när jag kastade hans dockor men jag tycker att är man pojke ska man leka med bilar inte dockor. Tycker ni jag gjorde fel? jag kanske överreagerade pytte lite. -Saralena