• Saralena12

Min ex sambo vill göra vår son homo?

Hej alla! kände att jag behövde lika sinnade att tala med så jag vänder mig till er.  Jag har 2 barn en på 7 år och en på 2år båda är pojkar. Jag jobbar som poledancer på en klubb i centrala stockholm, och har med mig min 2åriga son, som är på en dagis avdelning för personalen medans vi jobbar iallafall.

Min ex sambo har varit hemma med min 7åriga son ett tag nu då han är sjuk (vi delar vårdnad på bara honom) iallafall så idag när jag skulle hämta honom, så ser jag att hans pappa har köpt dockor till honom... barbie liknande, jag blev självfallet fly förbannad eftersom jag inte vill att min son ska bli bög, eller springa runt i tjejkläder när han blir äldre. Mitt ex blev jätte arg på mig? och bad mig dra åt h*lvete eftersom "grabben" kunde få leka med vad han ville,

Detta hände tidigare under dagen och undrar nu om jag gjorde fel? min son blev jätte ledsen när jag kastade hans dockor men jag tycker att är man pojke ska man leka med bilar inte dockor.  Tycker ni jag gjorde fel? jag kanske överreagerade pytte lite.             -Saralena

• Svar på tråden Min ex sambo vill göra vår son homo?
  • Anonym (Icke!)

Han lär inte alls ungen att bli bög - han lär honom att kvinnor är föremål. 

• Tecum

Nice try, det har inte varit några genustrådar här ikväll...

• Anonym (Icke!)

Men, that aside, vad drar du in på pole? Vore ju awesome att kunna försörja sig på sin hobby! Är det fast lön eller bara vad publiken kastar åt dig? Eller en blandning? Vad tjänar du en genomsnittlig månad? 

• Anonym (AnnaBertaLenaStjärta)

GÄÄÄÄSP... kan du inte bättre än så, TS?

• Saralena12
    Anonym (AnnaBertaLenaStjärta) skrev 2015-03-19 21:56:23 följande:

GÄÄÄÄSP... kan du inte bättre än så, TS?

CA 14-15k efter skatt + dricks och det jag plockar, så sig runt 20-22 kanske?
  • Anonym (Tröttpåtroll)

det är kört, han är förmodligen redan bög. de bästa du kan göra nu är att släppa ut honom i skogen med en motorsåg och en platta öl så han blir normal igen. (det är ju så man bestämmer ett barns läggning) 

• Anonym (Icke!)
    Saralena12 skrev 2015-03-19 22:20:20 följande:
    CA 14-15k efter skatt + dricks och det jag plockar, så sig runt 20-22 kanske?
    Hm, tackar. Du skulle alltså tjäna mer på att bli pole fitness-tränare och ge lektioner. Kanske vore något att kolla upp. 
  • LaLola
    Saralena12 skrev 2015-03-19 21:32:25 följande:

och har med mig min 2åriga son, som är på en dagis avdelning för personalen medans vi jobbar iallafall.

Trovärdigt...verkligen.....
  • Anonym (vilken)

Jag jobbar som poledancer på en klubb i centrala stockholm, och har med mig min 2åriga son, som är på en dagis avdelning för personalen medans vi jobbar iallafall.

Vilken bra klubb.
    Kan du säga vilken det är för såvitt jag vet så har inga av klubbarna i sthlm den möjligheten, måste vara en helt nystartad
  • Apopan

Enligt en gammal psykoanalytiker så berodde homosexualitet (hos män) på neuroser, som alltid hade sin grund i moderns beteende. Ofta uppkom de i samband med temptagning i rumpan, men i grund och botten så uppkom neurosen under den oidipala fasen. Då sonen för att skydda sig mot sina sexuella fantasier rörande modern, då har börjat tända på män istället.

Nu kanske du ts undrar vad detta svaret har med din frågeställning att göra, men eftersom din fråga är som sprungen från en tid då detta svaret skulle vara relevant (och som sprungen från en trollskog), så är det det svaret du får. Plus ett varnande finger för vad din pole dance kan göra med ditt barn under den oidipala fasen.

• Lltet my

Hej alla! kände att jag behövde lika sinnade att tala med så jag vänder mig till er.  Jag har 2 barn en på 7 år och en på 2år båda är pojkar. Jag jobbar som poledancer på en klubb i centrala stockholm, och har med mig min 2åriga son, som är på en dagis avdelning för personalen medans vi jobbar iallafall.

Min ex sambo har varit hemma med min 7åriga son ett tag nu då han är sjuk (vi delar vårdnad på bara honom) iallafall så idag när jag skulle hämta honom, så ser jag att hans pappa har köpt dockor till honom... barbie liknande, jag blev självfallet fly förbannad eftersom jag inte vill att min son ska bli bög, eller springa runt i tjejkläder när han blir äldre. Mitt ex blev jätte arg på mig? och bad mig dra åt h*lvete eftersom "grabben" kunde få leka med vad han ville,

Detta hände tidigare under dagen och undrar nu om jag gjorde fel? min son blev jätte ledsen när jag kastade hans dockor men jag tycker att är man pojke ska man leka med bilar inte dockor.  Tycker ni jag gjorde fel? jag kanske överreagerade pytte lite.             -Saralena

Men vad i helvete?!?!?!?!! Hur fan har du lärt dig? De sista meningarna alltså. Varför i helvetet slängde du dockorna??!!! Vad är du för för förälder miss perfect... Du överreagerar jävligt mycket. Du lär honom inte att bli bög, du lär honom att att det är fel. Vet du vad som händer då? Näe det vill du väl inte heller. Jag är tjej och lekte helst med bilar... Och sen då? Dömd att bli lebb? Nehehehehej.
  • Lltet my
    Anonym (Tröttpåtroll) skrev 2015-03-19 22:28:07 följande:

det är kört, han är förmodligen redan bög. de bästa du kan göra nu är att släppa ut honom i skogen med en motorsåg och en platta öl så han blir normal igen. (det är ju så man bestämmer ett barns läggning) 

HAHAHAGAHAHAH! Du vill få ut barnen i skogen, men du kallar dig trött på troll. Troll finns i skogen... Nice try Ewing, but i do not get it. 47 procent true!
Svar på tråden Min ex sambo vill göra vår son homo?