Vad ser vi i klädväg i vår?
Hallå!
Vad ser vi i klädväg i vår? Vilka är ledorden? Hur tänker ni klä er i vår?
Vore roligt med lite input till den egna garderoben.
Tacksam för svar.
Mvh spiderhaxx
Hallå!
Vad ser vi i klädväg i vår? Vilka är ledorden? Hur tänker ni klä er i vår?
Vore roligt med lite input till den egna garderoben.
Tacksam för svar.
Mvh spiderhaxx
1970-tal! Vida jeans, mocka, fransar. Slip in sneakers. Genomskinligt. Spetsar. Långkjolar. Denim, denim, denim. Jag klär mig som jag alltid har gjort: klassiska Lewis, svart eller vit t-shirt/jumper, loafers/högklackat/sandaler/espadriller och roliga smycken. Lägger till något nytt som faller mig på läppen. I vår blir det en långkjol och en skjorta i denim. Köpte flera mockajackor förra våren så de får hänga med i vår också. Det är roligt att blanda: spetskjol och mockajacka till exempel tycker jag är fint.
Levis, inte Lewis. My God!
Det viktigaste är att dina strumpor är olika, säg, en svart och en vit. Det är trendigt. Eller, om du känner dig riktigt ballsy - dina skor.
70-talet bohem...färger mönster.
Korta jeans verkar vara inne? Inte capri utan något längre och inte uppvikta nertill.
Jag tycker blommigt, är superintresserad av mode och blommigt blev stort i slutet av förra sommaren och man ser alla stora märken som Eton, Stenströms och Tiger börja jobba mer med blommor.
Här är en bild från mig i söndags. Blommiga slipsen från Sir James av märket Grand Frank.