• spiderhaxx

Vad ser vi i klädväg i vår?

Hallå!
    Vad ser vi i klädväg i vår? Vilka är ledorden? Hur tänker ni klä er i vår?
    Vore roligt med lite input till den egna garderoben. 

Tacksam för svar.

Mvh spiderhaxx Skål

• Svar på tråden Vad ser vi i klädväg i vår?
  • Anonym (Coco Gabbana)

1970-tal! Vida jeans, mocka, fransar. Slip in sneakers. Genomskinligt. Spetsar. Långkjolar. Denim, denim, denim. Jag klär mig som jag alltid har gjort: klassiska Lewis, svart eller vit t-shirt/jumper, loafers/högklackat/sandaler/espadriller och roliga smycken. Lägger till något nytt som faller mig på läppen. I vår blir det en långkjol och en skjorta i denim. Köpte flera mockajackor förra våren så de får hänga med i vår också. Det är roligt att blanda: spetskjol och mockajacka till exempel tycker jag är fint.

• Anonym (Coco Gabbana)

Levis, inte Lewis. My God!

• Dr Nail

Det viktigaste är att dina strumpor är olika, säg, en svart och en vit. Det är trendigt. Eller, om du känner dig riktigt ballsy - dina skor.

• LAHR

70-talet bohem...färger mönster. 

"you can do it you are a croft"
  • Tihi

Korta jeans verkar vara inne? Inte capri utan något längre och inte uppvikta nertill.

• KingJay

Jag tycker blommigt, är superintresserad av mode och blommigt blev stort i slutet av förra sommaren och man ser alla stora märken som Eton, Stenströms och Tiger börja jobba mer med blommor. 

Här är en bild från mig i söndags. Blommiga slipsen från Sir James av märket Grand Frank.

Svar på tråden Vad ser vi i klädväg i vår?