• spiderhaxx

Vad är ni mest sugna på just nu?

Hej alla familjelivare!

Vad är ni mest sugna på just nu?
    Jag är sugen på krämig pasta, gärna med korv.

Tacksam för svar.

Mvh spiderhaxx Skål

• Svar på tråden Vad är ni mest sugna på just nu?
  • Kereza

Sushi, tror jag. Å andra sida är jag alltid sugen på sushi :p 

• IsDimma

Att få somna om. Men det verkar omöjligt - har dels spenderat två nätter hemma hos mina väldigt morgonpigga föräldrar och dels har jag fått hosta som håller mig vaken. Så jag har typ gett upp och tänker sätta mig och bygga lite pussel.

• Anonym (Grabben brevid)

Kaffe och en färsk snus.

• Pillare
    IsDimma skrev 2015-03-22 07:16:58 följande:

Att få somna om. Men det verkar omöjligt - har dels spenderat två nätter hemma hos mina väldigt morgonpigga föräldrar och dels har jag fått hosta som håller mig vaken. Så jag har typ gett upp och tänker sätta mig och bygga lite pussel.

Låter som en bra lösning. :)
  • IsDimma
    Pillare skrev 2015-03-22 10:59:39 följande:
    Låter som en bra lösning. :)
    Tja, faktiskt. Har snart byggt färdigt London i 4d
  • Pillare
    IsDimma skrev 2015-03-22 11:10:02 följande:

Hela london?? Wow...
  • Anonym (Grabben brevid)

Mera kaffe...

• Aniiee
    IsDimma skrev 2015-03-22 11:10:02 följande:
    4d? Hur fick du in den fjärde dimensionen?
    The pursuit of truth and beauty is a sphere of activity in which we are permitted to remain children all our lives - A. Einstein
  • Pillare
    Aniiee skrev 2015-03-22 19:14:23 följande:

Den 4:e är tid. Det tar ju tid att bygga.
  • Aniiee
    Pillare skrev 2015-03-22 19:28:22 följande:
    Jag vet......
    The pursuit of truth and beauty is a sphere of activity in which we are permitted to remain children all our lives - A. Einstein
  • IsDimma
    Aniiee skrev 2015-03-22 19:14:23 följande:
    Kallas 4d pussel för att man ska sätta in byggnaderna efter ordningen dom byggdes, så får man reda på vilka byggnader det är och når dom är byggda. Googla på det dom är faktiskt riktigt roliga! Har nu byggt Paris och London. Nästa projekt blir nog new york
  • IsDimma
    Pillare skrev 2015-03-22 11:13:00 följande:
    Hela london?? Wow...
    Haha faktiskt nöjd över att ha fått ett pussel med 1200 bitar färdigt jag har ett pussel för barn på jobbet, ett pippipussel med ram på 50 botar som jag omöjligen kan få ihop. Min kollega har ändå skrivit upp och en pil i ramen och så går det ändå inte. På den nivån började jag
  • Pillare
    IsDimma skrev 2015-03-22 19:42:52 följande:

Kallas 4d pussel för att man ska sätta in byggnaderna efter ordningen dom byggdes, så får man reda på vilka byggnader det är och når dom är byggda. Googla på det dom är faktiskt riktigt roliga! Har nu byggt Paris och London. Nästa projekt blir nog new york

Finns det jerusalem?
  • IsDimma
    Pillare skrev 2015-03-22 19:28:22 följande:
  • Pillare
    Aniiee skrev 2015-03-22 19:40:47 följande:

Jag vet......

Men varför frågar du om du vet???

Kvinnor.....
  • Aniiee
    IsDimma skrev 2015-03-22 19:42:52 följande:
    Coolt! Jag gillar ju pussel, så jag kanske borde kolla =P
Svar på tråden Vad är ni mest sugna på just nu?