SD utan Åkesson, hur blir det?
Jimmie Åkesson lämnar ledarskapet för SD kommer det att tillkännages på Fredag. Hur blir SD utan JÅ?
Jimmie Åkesson lämnar ledarskapet för SD kommer det att tillkännages på Fredag. Hur blir SD utan JÅ?
Kunde inte bry mig mindre om dessa låtsaspatrioter.
Va? Ska han lämna? Helt? Det har inte jag hört.. Känns som om han är väldigt viktig för SD och håller ordning på de sina..
Jag tror inte att det blir bra. Upp som en sol, ner som en pannkaka.
SD är inte samma parti med samma framgångar, utan ledaren Jimmie Åkesson. :(
Jag ska rösta på SD vid nästa val i alla fall, och hoppas att fler gör så.
Ett parti likt SD behövs i dagens Sverige.
Jag tror inte att det blir bra. Upp som en sol, ner som en pannkaka.
SD är inte samma parti med samma framgångar, utan ledaren Jimmie Åkesson. :(
Jag ska rösta på SD vid nästa val i alla fall, och hoppas att fler gör så.
Ett parti likt SD behövs i dagens Sverige.
Japp :) han kommer tillbaka. Nu blir det kungens återkomst. Det har många väntat på.
Jag förstår verkligen att han sjukskrev sig. Måste vara asjobbigt att försöka intyga alla ständigt och jämt att SD inte är rasister..
Då blir det riksdagsUTträde för Svindemokraterna 2018.
Idag är det väldigt många som är trötta på hur Sverige ser ut. Skulle inte bli förvånad all om många fler går över till SD. De enda parti som vågar ta i viktiga frågor och problem.
Det är väl osäkert om det är avgång som hägrar men OM han skulle avgå så tror jag att SD förlorar många röster. Han har trots allt lyckats framställa partiet som rätt sansat och han har stävjat tokstollarna. Om han försvinner så kommer de känslostyrda tokstollarna att ta över med följden att de återgår till det partiet de var på 90-talet. Det är min gissning.
Det är väl osäkert om det är avgång som hägrar men OM han skulle avgå så tror jag att SD förlorar många röster. Han har trots allt lyckats framställa partiet som rätt sansat och han har stävjat tokstollarna. Om han försvinner så kommer de känslostyrda tokstollarna att ta över med följden att de återgår till det partiet de var på 90-talet. Det är min gissning.
Du tror på jultomten också?
Tyvärr så kommer sd bli Sveriges största parti vid nästa val.
Idag är det väldigt många som är trötta på hur Sverige ser ut. Skulle inte bli förvånad all om många fler går över till SD. De enda parti som vågar ta i viktiga frågor och problem.
Han kommer tillbaka :) .
Gå med i gruppen på fb : Kläder för sverigedemokrater.
Jag har köpt en gör snygg rosa mössa där, och klistermärken som sitter lite här och var där jag bor nu ;)
Utan J.Å. tror jag att SD spricker i 2 delar. En lite mer rumsren del och en lite mer radikal invandrarhatande del. Det hände redan på 90-talet då de lite mer stolliga bildade det kortlivade "hembygdspartiet" och de nyligen avsomnade Nationaldemokraterna.