Ett sätt att visa tacksamhet, att anfalla minister?http://www.svt.se/nyheter/regionalt/sydnytt/minister-attackerad-pa-skanskt-asylboende
www.svt.se/nyheter/regionalt/sydnytt/minister-attackerad-pa-skanskt-asylboende
www.svt.se/nyheter/regionalt/sydnytt/minister-attackerad-pa-skanskt-asylboende
Undrar om politikerna ens nu när sånt här sker fattar att många av nyanlända inte visar någon tacksamhet av att dem har fått komma till ett land som ger dem husrum, mat, kläder, skola, vård och omsorg.
Sverige är ett förlorat land :(
Kanske en kandidat att kvotera in på brandmansutbildningen!
Apropå tristessen på dessa ställen: "Det viktigaste är visst att få hit så många som möjligt: Chefredaktör Lotta Grönfors
Fel ände av brandsläckaren, hade han fått metall i huvudet skulle kanske vissa kortslutningar mannen dras med rättas till.
Nej men vad rart! Det är ju bara ett annat sätt att hälsa välkommen på förstås. Fick ministern känna på lite mysig mångkultur också så där oväntat. Härligt när man får nya inslag och idéer tycker jag.
Tror jag ska ta min skumsläckare nu och gå och hälsa nya grannen välkommen till grevskapet. Så överraskade de kommer bli. Kanske jag fixar en grillkväll också, de ser ut att ha en fin bil som jag kan lasta lite överblivna däck på och sen blir det varmt och gott. Är det bäst att använda tändare eller tändstickor för att få fjutt på bilen? Nån som vet?
Så fint med dessa nya inslag i vår egen tråkiga kultur!