lesbiskt sex med stor tjej
Hejsan!
Jag är en homosexuell tjej som har ett förhållande med en stor tjej. Min tidigare erfarenhet är att man berör varandra samtidigt, vilket inte riktigt är möjligt längre då det är svårt för båda att nå varandra så det är skönt för båda. Nu har det oftast blivit så att den ena tar på den andra och sen har vi varit så trötta att vi har somnat när den ena har kommit. För mig känns detta lite som att onanera själv. Det är som att passionen försvinner och att man "ger varandra orgasm" istället för att "ha sex".. Jag har inga problem med att ge, jag har inte heller problem med att endast hon får komma. Men jag saknar passionen, där två är lika kåt hela vägen. Min kåthet hinner ofta dö ut innan hon kommer och i slutet känns det som att jag bara väntar på hennes orgasm.
Vi har varit tillsammans i ett år nu och har sex mycket ofta. Attraktionen finns där, jag tror bara vi måste testa nått nytt för att hålla den vid liv.
Hur gör ni? Har ni några tips på hur man kan få till det trots stor kroppsbyggnad? Tips på sexleksaker?