• Wolfclaw

Möjlig bugg - nya meddelanden men inget nytt i inkorgen

Nu visar mina meddelanden att jag har ett oläst meddelande (röd prick i övre högra hörnet på kuvertet) men när jag öppnar min inkorg så finns inga nya meddelanden och pluppen försvinner inte. Fler som har det så?

• Svar på tråden Möjlig bugg - nya meddelanden men inget nytt i inkorgen
  • Nerfherder
    Wolfclaw skrev 2015-03-24 18:37:38 följande:

Nu visar mina meddelanden att jag har ett oläst meddelande (röd prick i övre högra hörnet på kuvertet) men när jag öppnar min inkorg så finns inga nya meddelanden och pluppen försvinner inte. Fler som har det så?

Japp, familjelivs epostsystem är lika segt som snail mail. Du får vänta i 10 min innan du kan öppna.
  • SpanskaFlugan
    Wolfclaw skrev 2015-03-24 18:37:38 följande:

Jag har haft samma problem i flera veckor. Samma jäkla mail som jag inte kunde se. Hittade en lösning idag! Gå in på gamla familjelivs sajten och logga in, voilà! Du kan läsa dina mail. :)
  • Penida
    SpanskaFlugan skrev 2015-03-26 21:47:23 följande:
    Jag har haft samma problem i flera veckor. Samma jäkla mail som jag inte kunde se. Hittade en lösning idag! Gå in på gamla familjelivs sajten och logga in, voilà! Du kan läsa dina mail. :)
    Tack, då ska jag göra det.
    Har också haft samma problem en längre tid nu. Ibland har det funkat dock men lika ofta inte alls.
    Avskyr CIO-metoder
  • Forumvärd
    pickaxe skrev 2015-08-07 16:11:02 följande:
    Har samma problem. Hur kommer jag in på gamla siten?
    Har du exakt samma problem som TS?

Gamla sajten hittar du här: gamla.familjeliv.se
  • FDFMGA
    Forumvärd skrev 2015-08-08 11:37:10 följande:
    Har du exakt samma problem som TS?

Gamla sajten hittar du här: gamla.familjeliv.se
    Men nog måste du väl ändå vara medveten om att nya Familjeliv håller på att rasa ihop rent tekniskt. Till och med moderatorerna använder sig numera av gamla FL.
    Alla måste böja sina huvuden inför Åkessons briljans vid roulettebordet
  • Mascaraklumpar

Jag har haft det så i två år, typ.

Svar på tråden Möjlig bugg - nya meddelanden men inget nytt i inkorgen