Hamburgarstekare vad tjänar ni?
Ni som steker hamburgare eller står i drive in och bara smashar ut hamburgare, vad tjänar ni?
Ni som steker hamburgare eller står i drive in och bara smashar ut hamburgare, vad tjänar ni?
Så du jobbar en vecka extra över normal arbetstid.
Har förmodligen lagom med ob på det.
Annars så lätt det som en dröm vid första inblicken.
Jag var inte ute efter att leta länkar till kollektivavtal eller bläddra genom deras hemsida, var mer ute efter ett simpelt svar för att bespara mig lite tid.
Jag var inte ute efter att leta länkar till kollektivavtal eller bläddra genom deras hemsida, var mer ute efter ett simpelt svar för att bespara mig lite tid.
VEM här inne jobbar som stekare? Vem är king of the hill på hamburgare, kan allt?
Vad är ligger lönen på för dig som höjdare?
Mcdonalds mfl har kollektivavtal där minimilönen om man är minst 20 år är 114,20 kr utan någon erfarenhet.
Ni som är elite, hur många burgare kan ni smasha ut ur grillen per minut? Kan ni köra burgare och pommes samtidigt tex?
Mcdonalds mfl har kollektivavtal där minimilönen om man är minst 20 år är 114,20 kr utan någon erfarenhet.
Åhh dra åt helvete vilken kanon lön! Så jobbar jag heltid så tjänar jag 13.500 netto! Vilket jävla flis! Då ska jag söka dit, hur får man lättast anställning som hamburger smashare?
HaHaHa!
Låter bra, vilken kedja rekommenderar du då? Vad tjänar du på den du jobbar på?
Ni som är elite, hur många burgare kan ni smasha ut ur grillen per minut? Kan ni köra burgare och pommes samtidigt tex?
återspeglas kebab-skärares högre status än hamburgervändare i högre lön eller är de ungefär samma?
Jag jobbar på Max som restaurangchefsassisten och har 115kr i timmen och då är jag assistent. Jag är garanterad 120h i månad. Men jobbar oftast mycket mer. De enda som ska jobba heltid är biträdande restaurangchefen och restaurangchefen. Vi räknar på vad vi säljer per timme och en bra lunch timme ligget på 6-7 tusen kronor och det fixar man att göra hamburgare på själv.