• galenidejj

Sprutstart idag 26/3

Hej! Någon/några mer som är i samma stadie av behandlingen som mig eller ungefär iaf som vill följas åt? Kan va skönt att få ventilera lite med folk i samma sits!

• Svar på tråden Sprutstart idag 26/3
  • smultronoga

Långa programmet

y

galenidejj skrev 2015-03-26 18:53:31 följande:

Hoppas att det går bättre denna gången för er! Kör du långa eller korta?

• galenidejj
    fröken fegis skrev 2015-03-28 17:38:14 följande:

Och jag som hela tiden har trott att det är sprayen man skulle må sämst av... Nu blir jag ännu mer nervös för sprutorna! Men, men det är bara att bita ihop :)

Sprutorna går bra! Men jag mår inte bra av dom! Men som sagt det är bara å bita ihop och hoppas man får ut något bra av det
  • galenidejj
    smultronoga skrev 2015-03-28 18:59:09 följande:

Långa programmet

y

Hur långt i programmet har du kommit?
  • smultronoga

Ska börja på påskafton och spraya. Men det är 2 stim eftersom förra fick avbrytas

galenidejj skrev 2015-03-30 10:28:32 följande:

Hur långt i programmet har du kommit?

• lottizz85

Jag började spraya I lördags. Så jag gissar att jag ligger någorlunda lika med er här! Vill gärna följas åt. Trodde ocå att det var sprayen man skulle må sämre av men ni som tar sprutorna, ni mår alltså sämre utav dem än sprayen?

• galenidejj
    lottizz85 skrev 2015-03-30 22:50:04 följande:

Jag började spraya I lördags. Så jag gissar att jag ligger någorlunda lika med er här! Vill gärna följas åt. Trodde ocå att det var sprayen man skulle må sämre av men ni som tar sprutorna, ni mår alltså sämre utav dem än sprayen?

Jag mådde jätte bra av sprayen! Lite tröttare än vanligt bara!

Sprutorna mår jag inget vidare av faktiskt! Gråter hela tiden kombinerat med vredesutbrott! Känner mig helt uppgiven!
  • smultronoga

Djälv var jag en riktig ragata under sprayen men mådde bättre med sprutorna. Så får bita mig hårt denna gång för att inte bli lika ragatig..;)

• lottizz85

Efter hur många dagar började ni märka förändring med tröttheten och humöret?

• galenidejj
    lottizz85 skrev 2015-03-31 21:02:51 följande:

Med sprayningen tog det några dagar men med sprutorna kom det efter andra sprutan
  • fröken fegis
    galenidejj skrev 2015-03-31 21:13:50 följande:
    Med sprayningen tog det några dagar men med sprutorna kom det efter andra sprutan
    Hur går det för dig?! Mår du fortfarande dåligt av sprutorna? Har du fått veta hur länge till du ska ta dem? Själv tog jag blodprov i måndags så nu är det sprutdags imorgon :O... Nervöst!
  • fröken fegis
    lottizz85 skrev 2015-03-31 21:02:51 följande:

Jag har sprayat med Synarel sedan 13/3 och först igår och idag har jag känt mig lite under isen... Lite värmevallningar (främst nattetid) och lite lätt huvudvärk har jag haft under hela sprayperioden, men absolut inga jättejobbiga symtom. Igår och idag har jag däremot känt mig trött och hängig med lite mer huvudvärk än vad jag haft de andra dagarna. Hoppas nu bara att man inte ska behöva bli sämre när man börjar med sprutorna imorgon... Jag kommer att spruta med Gonal F.
  • Sthlmsthlm

Hej!
    Startade 27/3, korta protokollet med menopur 150 IE.

Mår bara fint, fast jag varit galet trött men det tror jag beror på sommartidsomställningen.

Ska på VUL imorgon. 

• galenidejj
    fröken fegis skrev 2015-04-01 11:12:55 följande:
    Hur går det för dig?! Mår du fortfarande dåligt av sprutorna? Har du fått veta hur länge till du ska ta dem? Själv tog jag blodprov i måndags så nu är det sprutdags imorgon :O... Nervöst!
    Jag mår fortfarande skit av sprutorna! Gråter hela tiden och känner mig helt värdelös och uppgiven!

Skulle få svar idag men då hade dom inte fått provet än, bröt ihop och blev jätte ledsen och arg.

Så får vänta tills i morgon
  • galenidejj
    Sthlmsthlm skrev 2015-04-01 11:23:34 följande:

Hej!
    Startade 27/3, korta protokollet med menopur 150 IE.

Mår bara fint, fast jag varit galet trött men det tror jag beror på sommartidsomställningen.

Ska på VUL imorgon. 

Åhh va spännande! Håller tummarna att det ser bra ut i morgon
  • fröken fegis
    galenidejj skrev 2015-04-01 16:47:03 följande:
    Åhh va spännande! Håller tummarna att det ser bra ut i morgon
    Usch, din stackare! Låter inget kul alls... Hoppas på snar bättring!
  • fröken fegis

Oops, citerade fel... Men menade att det är trist att du galenidejj mår dåligt såklart!!!

• Sthlmsthlm
    galenidejj skrev 2015-04-01 16:45:42 följande:

Jag mår fortfarande skit av sprutorna! Gråter hela tiden och känner mig helt värdelös och uppgiven!

Skulle få svar idag men då hade dom inte fått provet än, bröt ihop och blev jätte ledsen och arg.

Så får vänta tills i morgon

Processen är verkligen påfrestande. Det är mycket som står på spel. Andas. Tänk positiva tankar. Lyxa. Man kan inte påverka ngt. Det är bara försöka flyta med. Kram
  • galenidejj
    Sthlmsthlm skrev 2015-04-01 18:14:23 följande:
    Processen är verkligen påfrestande. Det är mycket som står på spel. Andas. Tänk positiva tankar. Lyxa. Man kan inte påverka ngt. Det är bara försöka flyta med. Kram
    Ja detta är verkligen fruktansvärt!
  • fröken fegis
    galenidejj skrev 2015-04-01 18:33:46 följande:
    Ja detta är verkligen fruktansvärt!
    Hej! Är så nyfiken på hur det har gått för dig?! Har du gjort äggplock ännu? Själv sprutar jag fortfarande och de tror att äggplocket blir på onsdag nästa vecka... Jag är galet nervös...
Svar på tråden Sprutstart idag 26/3