Sprutstart idag 26/3
Hej! Någon/några mer som är i samma stadie av behandlingen som mig eller ungefär iaf som vill följas åt? Kan va skönt att få ventilera lite med folk i samma sits!
Hej! Någon/några mer som är i samma stadie av behandlingen som mig eller ungefär iaf som vill följas åt? Kan va skönt att få ventilera lite med folk i samma sits!
Långa programmet
y
Hoppas att det går bättre denna gången för er! Kör du långa eller korta?
Och jag som hela tiden har trott att det är sprayen man skulle må sämst av... Nu blir jag ännu mer nervös för sprutorna! Men, men det är bara att bita ihop :)
Långa programmet
y
Ska börja på påskafton och spraya. Men det är 2 stim eftersom förra fick avbrytas
Hur långt i programmet har du kommit?
Jag började spraya I lördags. Så jag gissar att jag ligger någorlunda lika med er här! Vill gärna följas åt. Trodde ocå att det var sprayen man skulle må sämre av men ni som tar sprutorna, ni mår alltså sämre utav dem än sprayen?
Jag började spraya I lördags. Så jag gissar att jag ligger någorlunda lika med er här! Vill gärna följas åt. Trodde ocå att det var sprayen man skulle må sämre av men ni som tar sprutorna, ni mår alltså sämre utav dem än sprayen?
Djälv var jag en riktig ragata under sprayen men mådde bättre med sprutorna. Så får bita mig hårt denna gång för att inte bli lika ragatig..;)
Efter hur många dagar började ni märka förändring med tröttheten och humöret?
Hej!
Startade 27/3, korta protokollet med menopur 150 IE.
Mår bara fint, fast jag varit galet trött men det tror jag beror på sommartidsomställningen.
Ska på VUL imorgon.
Hej!
Startade 27/3, korta protokollet med menopur 150 IE.
Mår bara fint, fast jag varit galet trött men det tror jag beror på sommartidsomställningen.
Ska på VUL imorgon.
Oops, citerade fel... Men menade att det är trist att du galenidejj mår dåligt såklart!!!
Jag mår fortfarande skit av sprutorna! Gråter hela tiden och känner mig helt värdelös och uppgiven!
Skulle få svar idag men då hade dom inte fått provet än, bröt ihop och blev jätte ledsen och arg.
Så får vänta tills i morgon