Förtryckt skrev 2015-03-30 12:30:23 följande:
Nu gör du dig själv bara löjlig. Tänker inte slösa någon mer tid på dig.
Ta en titt i tråden och se vad jag redan etr ANTAL gånger sagt om barn som vill in till föräldrarnas pga mardröm eller allmän otrygghet eller behov. Jag har redan upprepat mig själv om detta för inte så jätte längesen.
Jag är absolut inte rädd för intimitet så ditt försök till provokation faller platt.
Nu så. Har du någonting att säga? Väl bekomme. Annars, så finns det säkert andra trådar på FL som du kan spendera resten av dagen i.
Så man måste tycka som dig?
Nej, det är inte äckligt att sova tillsammans med ett litet barn.
Nej, det skulle aldrig falla mig in att som du sexualisera föräldrars relation till små barn.
Jag undrar helt ärligt hur du får ihop ditt resonemang. Om du nu anser att det är äckligt att samsova med en 6-åring. Om du nu gör sexuella anspelningar när du pratar om föräldrar som sover tillsammans med sina 6-åringar. Hur kan du då tycka att det helt ok att barnet kommer intraskande vid mardrömmar oro etc? Det måste ju vara lika äckligt då, eller hur? Och om det för ett barn är skämmigt att sova med föräldrarna så spelar det väl knappast någon roll om barnet gör det 6 eller 9 timmar?
Att tycka att det är trivsamt att ha sällskap när man sover är inte onormalt. Inte när man är 1 år, inte när man är 80 och inte heller när man är 6

.